
Για πολλοστή
φορά οι αστυνομικοί εντοπίζουν ταξιτζήδες που κλέβουν τους πελάτες στα ΚΤΕΛ του
Κηφισού. Αυτή τη φορά από τους τρεις οδηγούς ο ένας είχε ήδη τοποθετήσει το
μηχάνημα ενώ οι άλλοι δύο το είχαν στο ταξί χωρίς να το έχουν συνδέσει με το
μετρητή.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...