ΕΞΙΤΗΡΙΟ ΠΗΡΕ Ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΕΞΙΤΗΡΙΟ ΠΗΡΕ Ο ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ

Εξιτήριο πήρε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης, σύμφωνα με νεότερο ιατρικό ανακοινωθέν
του νοσοκομειου ¨ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ¨
Ακολουθεί το  ιατρικό ανακοινωθέν που υπογράφει ο Χ. Μιχαηλίδης Διευθυντής της Α΄ Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου "Γ.Γεννηματάς"

"Ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ  Φώτης Κουβέλης εξετάσθηκε σήμερα  στο Νοσοκομείο μας για αναφερόμενο αίσθημα ζάλης.Υπεβλήθη σε πλήρη κλινικοεργαστηριακό έλεγχο και εξήλθε σήμερα στις 16.00 από το Νοσοκομείο σε πολύ καλή γενική κατάσταση, με οδηγίες".
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook