ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ"(ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ"(ΒΙΝΤΕΟ)

 ΒΙΝΤΕΟ-Κάθε τρεις μήνες γεννούσε και ένα μωρό
Ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλίας αποκάλυψε ότι το ζευγάρι που είχε
την 4χρονη στον καταυλισμό Ρομά στα Φάρσαλα έχει δηλώσει 14 παιδιά και μάλιστα οι αρχές έχουν εκδώσει στη γυναίκα δύο ταυτότητες με διαφορετικά ονόματα.
"Κάθε τρεις μήνες γεννούσε και ένα μωρό" σχολίασε ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλίας.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Μίλα":


enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook