ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ

Συνελήφθη χτες το βράδυ στο Αγρίνιο ένας 45χρονιο υπεύθυνο καταστήματος υγειονομικού
ενδιαφέροντος που λειτουργεί στο κέντρο του Αγρινίου και συγκεκριμένα σνακ – μπαρ .

Αναλυτικά ο 45χρονός συνελήφθη διότι του  είχε επιβληθεί το διοικητικό μετρό της σφράγισης του καταστήματος από τον δήμο Αγρίνιου αυτός το λειτουργούσε κανονικά.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook