
Συνελήφθη χτες το βράδυ στο Αγρίνιο ένας 45χρονιο υπεύθυνο
καταστήματος υγειονομικού
ενδιαφέροντος που λειτουργεί στο κέντρο του Αγρινίου
και συγκεκριμένα σνακ – μπαρ .
Αναλυτικά ο 45χρονός συνελήφθη διότι του είχε επιβληθεί το διοικητικό μετρό της σφράγισης
του καταστήματος από τον δήμο Αγρίνιου αυτός το λειτουργούσε κανονικά.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!