
Συνελήφθη χτες το βράδυ στο Αγρίνιο ένας 45χρονιο υπεύθυνο
καταστήματος υγειονομικού
ενδιαφέροντος που λειτουργεί στο κέντρο του Αγρινίου
και συγκεκριμένα σνακ – μπαρ .
Αναλυτικά ο 45χρονός συνελήφθη διότι του είχε επιβληθεί το διοικητικό μετρό της σφράγισης
του καταστήματος από τον δήμο Αγρίνιου αυτός το λειτουργούσε κανονικά.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...