Οι οδηγοί ταξί του Αγρινίου δηλώνουν ότι βρίσκονται σε
απόγνωση και τα εισοδηματά τους
συνεχίζουν να μειώνονται καθημερινά.
συνεχίζουν να μειώνονται καθημερινά.
Ο πρόεδρος των Ταξί Αγρινίου Χρήστος Παπούλιας τονίζει ότι
δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν τα χρέη τους προς την εφορία και για την
κοινωνική τους ασφάλιση.
axeloostv.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!