Οι οδηγοί ταξί του Αγρινίου δηλώνουν ότι βρίσκονται σε
απόγνωση και τα εισοδηματά τους
συνεχίζουν να μειώνονται καθημερινά.
συνεχίζουν να μειώνονται καθημερινά.
Ο πρόεδρος των Ταξί Αγρινίου Χρήστος Παπούλιας τονίζει ότι
δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν τα χρέη τους προς την εφορία και για την
κοινωνική τους ασφάλιση.
axeloostv.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...