Αγανακτισμένος
οδηγός… έκλεισε το δρόμο στα ΚΤΕΛ Ναυπάκτου!!!
Ο αγανακτισμένος
οδηγός προσπαθούσε να διέλθει από τον δρόμο μπροστά από τα ΚΤΕΛ την ώρα που σε
λεωφορείο επιβιβάζονταν επιβάτες και εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ φόρτωναν τις
αποσκευές.
Ο δρόμος είχε
κλείσει για τα αυτοκίνητα. Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις του οδηγού να ανοίξουν
το δρόμο για να περάσει, δεν του το επέτρεπαν. για παραπάνω από 5 λεπτά
Αγανακτισμένος πια,
άφησε το αυτοκίνητό του στο σημείο και έφυγε. Το αποτέλεσμα ήταν όταν έφυγε το
λεωφορείο ο δρόμος να συνεχίσει να είναι κλειστός.
Ειδοποιήθηκε η
τροχαία Ναυπάκτου η οποία επέδωσε κλήση στον αγανακτισμένο οδηγό
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!