ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ… ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΑ ΚΤΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ… ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΑ ΚΤΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ !

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:45 μ.μ.  |  Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

epi-ktel-nafpakto-aganaktismenos
Αγανακτισμένος οδηγός… έκλεισε το δρόμο στα ΚΤΕΛ Ναυπάκτου!!!

Ο αγανακτισμένος οδηγός προσπαθούσε να διέλθει από τον δρόμο μπροστά από τα ΚΤΕΛ την ώρα που σε λεωφορείο επιβιβάζονταν επιβάτες και εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ φόρτωναν τις αποσκευές.
Ο δρόμος είχε κλείσει για τα αυτοκίνητα. Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις του οδηγού να ανοίξουν το δρόμο για να περάσει, δεν του το επέτρεπαν. για παραπάνω από 5 λεπτά
Αγανακτισμένος πια, άφησε το αυτοκίνητό του στο σημείο και έφυγε. Το αποτέλεσμα ήταν όταν έφυγε το λεωφορείο ο δρόμος να συνεχίσει να είναι κλειστός.
Ειδοποιήθηκε η τροχαία Ναυπάκτου η οποία επέδωσε κλήση στον αγανακτισμένο οδηγό

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...