Ο Γιώργος Λιάγκας ζήτησε να ξαναδεί το βιντεάκι και έτσι έγινε!
Τότε η Φαίη είπε στην αρχισυντάκτριά της:«Πας καλά παιδί μου; Το είδαμε... τελείωσε. Δε θα το δούμε άλλη φορά. Αγγελική θα έρθω πάνω!».
Όλοι ήθελαν να το δουν πάλι και το ξαναείδαν για τρίτη φορά!
Τότε τα πήρε η παρουσιάστρια και είπε: «Θα γίνει αυτό που λέω εγώ» και σηκώθηκε να φύγει! Στη συνέχεια όμως επέστρεψε, έκατσε στη θέση της και πήγαν στο παρακάτω θέμα!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!