Ο Γιώργος Λιάγκας ζήτησε να ξαναδεί το βιντεάκι και έτσι έγινε!
Τότε η Φαίη είπε στην αρχισυντάκτριά της:«Πας καλά παιδί μου; Το είδαμε... τελείωσε. Δε θα το δούμε άλλη φορά. Αγγελική θα έρθω πάνω!».
Όλοι ήθελαν να το δουν πάλι και το ξαναείδαν για τρίτη φορά!
Τότε τα πήρε η παρουσιάστρια και είπε: «Θα γίνει αυτό που λέω εγώ» και σηκώθηκε να φύγει! Στη συνέχεια όμως επέστρεψε, έκατσε στη θέση της και πήγαν στο παρακάτω θέμα!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...