ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ

                                
Φωτιά έπιασε σήμερα  ένα διαμέρισμα στην Αμφιλοχία στον πεζόδρομο Θ.Χαβινη.

Συμφώνα με πληροφορίες του e-maistros.gr η φωτιά προκλήθηκε από  ηλεκτρική κουζίνα η όποια την είχαν ξεχάσει ανοιχτή .Η φωτιά έσβησε χάρη της γρήγορης επέμβασης της πυροσβέστης και των γειτόνων. Στο σπίτι μέναμε  δυο ηλικιωμένοι οι όποιοι είναι καλά στην υγεία τους.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook