Φωτιά έπιασε σήμερα ένα διαμέρισμα στην Αμφιλοχία στον πεζόδρομο Θ.Χαβινη.
Συμφώνα με πληροφορίες του e-maistros.gr
η φωτιά προκλήθηκε από ηλεκτρική κουζίνα
η όποια την είχαν ξεχάσει ανοιχτή .Η φωτιά έσβησε χάρη της γρήγορης επέμβασης της
πυροσβέστης και των γειτόνων. Στο σπίτι μέναμε δυο ηλικιωμένοι οι όποιοι είναι καλά στην υγεία
τους.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...