Μετά από συζητήσεις με φίλους του και πολλούς δημότες και μετά από δικές τους εισηγήσεις, θα είναι υποψήφιος δήμαρχος στον Δήμο Ξηρομέρου στις δημοτικές εκλογές που έρχονται.
Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως ο αγώνας του ξεκίνησε ήδη και θα επιδιώξει να συναντηθεί με όλους τους φορείς και τους κατοίκους του Δήμου, προκειμένου να καταγράψει τα προβλήματα και να προτείνει λύσεις.
Ο Κώστας Γαλάνης πιστεύει ότι μπορεί να ενώσει όλες τις δυνάμεις των Ξηρομεριτών και να δημιουργήσει νέες συνθήκες ανάπτυξης για την πόλη του Αστακού και για όλο το Ξηρόμερο.
ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!