Μετά από συζητήσεις με φίλους του και πολλούς δημότες και μετά από δικές τους εισηγήσεις, θα είναι υποψήφιος δήμαρχος στον Δήμο Ξηρομέρου στις δημοτικές εκλογές που έρχονται.
Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως ο αγώνας του ξεκίνησε ήδη και θα επιδιώξει να συναντηθεί με όλους τους φορείς και τους κατοίκους του Δήμου, προκειμένου να καταγράψει τα προβλήματα και να προτείνει λύσεις.
Ο Κώστας Γαλάνης πιστεύει ότι μπορεί να ενώσει όλες τις δυνάμεις των Ξηρομεριτών και να δημιουργήσει νέες συνθήκες ανάπτυξης για την πόλη του Αστακού και για όλο το Ξηρόμερο.
ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...