Σήμερα το πρωί ο Διοικητής του νοσοκομείου Μεσολογγίου έδωσε εντολή να κλείσει το τηλεφωνικό κέντρο.
Αν είναι δυνατόν, εν έτη 2014 το νοσοκομείο Μεσολογγίου να έχει κάνει εκτροπή του τηλεφώνου έκτακτης ανάγκης (166), στο νοσοκομείο της Πάτρας. Πριν από λίγο καλέσαμε το 166 από το Μεσολόγγι και μας απάντησαν από το Νοσοκομείο της Πάτρας. Είναι ντροπή ο μεγαλύτερος νομός σε έκταση στην Ελλάδα, να μην παρέχει βασική νοσοκομειακή, ιατρική περίθαλψη.
Το νοσοκομείο του Αγρινίου, έκλεισε την καρδιολογική κλινική και στο νοσοκομείο του Μεσολογγίου έκαναν εκτροπή του 166!!
Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη αν θρηνήσουμε θύματα;
Ζητούμε ΑΜΕΣΑ από τον Διοικητή του Νοσοκομείου Μεσολογγίου μια απάντηση γι' αυτή την λανθασμένη ενέργεια, που βάζει σε κίνδυνο πολλές ανθρώπινες ζωές.
Συντακτική ομάδα του aitoloakarnanianet