aitoloakarnanianet: ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Αιτωλοακαρνανία & αλλού

Κατηγορία ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στις   1:40 μ.μ.  |  Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Μπορεί στο Μεσολόγγι να χάθηκε η έδρα του ΤΕΙ Μεσολογγίου και πλήθος τμημάτων και το άλλοτε κραταιό ίδρυμα να φθίνει καθημερινά, και στο Αγρίνιο επίσης να χάθηκε η αυτονομία του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας καθώς και ένα τμήμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι την ίδια άσχημη αντιμετώπιση επιφυλάσσει η ελληνική πολιτεία και σε άλλες περιοχές.

Ένα χρόνο μετά το περιβόητο σχέδιο 'Αθηνά', που αποτέλεσε ταφόπλακα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση στην Αιτωλοακαρνανία, το Υπουργείο Παιδείας ιδρύει νέα τμήματα σε περιοχές της χώρας που ξέρουν να μάχονται και να διεκδικούν το καλύτερο για τον τόπο τους!

Σύμφωνα με την εκπαιδευτική ιστοσελίδα esos.gr:

Στο εδάφιο IV «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» στα Τμήματα των Πανεπιστημίων

προστίθενται:

α) το Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ με έδρα τη Κοζάνη,

β) το Τμήμα ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

Η εκπαιδευτική λειτουργία των ως άνω Τμημάτων αρχίζει από το ακαδημαϊκό έτος 2015 − 2016.

Μήπως θα πρέπει λοιπόν και στη δική μας περιοχή, να διεκδικηθούν εκ νέου, ένα αυτόμομο ΤΕΙ Μεσολογγίου, και ένα ανεξάρτητο Πανεπιστήμιο με έδρα το Αγρίνιο; Ή έστω ένα ενιαίο τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα της Αιτωλοακαρνανίας;

Ή αποδεχόμαστε μοιρολατρικά όσα μας ετοιμάζουν, και θεωρούμε τις απώλειες της περιοχής μας ως φυσιολογικές;

Αν αξίζουμε ένα καλύτερο μέλλον, οφείλουμε να το διεκδικήσουμε.

29dytika.gr