aitoloakarnanianet: ΜΗΤΕΡΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

52χρονη μητέρα εξακολουθεί να θηλάζει την 6χρονη κόρη της! ΔΕΙΤΕ το λόγο…

Κατηγορία ΜΗΤΕΡΑ στις   10:40 π.μ.  |  Πέμπτη 28 Μαΐου 2015
diaforetiko.gr : 98111 219656 600x381 52χρονη μητέρα εξακολουθεί να θηλάζει την 6χρονη κόρη της! ΔΕΙΤΕ το λόγο…
Πώς υποστηρίζει την απόφασή της
Μια 52χρονη μητέρα από την Αυστραλία εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να θηλάζει τακτικά την κόρη της, η οποία έχει κλείσει τα 6 της χρόνια.
Η Maha Al Musa, η οποία φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Woman’s Day να θηλάζει την κόρη της σε δημόσιο πάρκο, δηλώνει περήφανη για την απόφασή της.
Υποστηρίζει επιπλέον ότι, αν η μικρή της το ζητήσει, τότε θα την θηλάσει ακόμα και στο προαύλιο του σχολείου.
diaforetiko.gr : 98111 219657 52χρονη μητέρα εξακολουθεί να θηλάζει την 6χρονη κόρη της! ΔΕΙΤΕ το λόγο…
Η Al Musa, που έχει άλλα τρία παιδιά, είναι οπαδός της υγιεινής διατροφής και πιστεύει πως ο θηλασμός, ακόμα και σε μία τόσο προχωρημένη ηλικία προσφέρει σημαντικά οφέλη.
Εκτός από την θρεπτική αξία του γάλακτος, ο θηλασμός φέρνει πιο κοντά τη μητέρα με το παιδί, υποστηρίζει η 52χρονη, η οποία ανεβάζει τακτικά φωτογραφίες θηλασμού στο Facebook.
H 6χρονη Aminah πίνει συνήθως μητρικό γάλα λίγο πριν πέσει για ύπνο, ωστόσο, η μητέρα της λέει ότι τη θηλάζει όποτε κι αν της το ζητήσει η μικρή, καθώς, όπως λέει, θεωρεί υποχρέωσή της να ανταποκριθεί σε μία φυσική επιθυμία.
Όταν ρωτήθηκε τι γεύση έχει το μητρικό γάλα, το κοριτσάκι είπε ότι «κάποιες φορές έχει γεύση καραμέλας» ενώ πρόσθεσε πως ο θηλασμός είναι «το αγαπημένο πράγμα που κάνει όταν δεν είναι στο σχολείο».
Μάλιστα, η Animah δήλωσε στο περιοδικό ότι της αρέσει τόσο πολύ το μητρικό γάλα, που θα συνεχίσει να το πίνει μέχρι τα 8 της χρόνια.
diaforetiko.gr : 98111 219658 52χρονη μητέρα εξακολουθεί να θηλάζει την 6χρονη κόρη της! ΔΕΙΤΕ το λόγο…
Πηγή

Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Ο θηλασμός προστατεύει τη μητέρα από επιλόχεια κατάθλιψη

Κατηγορία ΜΗΤΕΡΑ στις   1:00 μ.μ.  |  Σάββατο 23 Αυγούστου 2014




Πέρα από τη θωράκιση του οργανισμού του μωρού, ο θηλασμός προσφέρει σημαντικά οφέλη και για την υγεία της μητέρας.

Νέα βρετανική μελέτη μεγάλης κλίμακας από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, έδειξε πως οι νέες μητέρες που θηλάζουν αντιμετωπίζουν κατά 50% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης επιλόχειας κατάθλιψης.



Η επιλόχεια κατάθλιψη αποτελεί ένα είδος κλινικής κατάθλιψης η οποία μπορεί να εμφανιστεί στις μητέρες μετά τη γέννηση του παιδιού τους και οφείλεται σε ορμονικούς παράγοντες. Ανάμεσα στα κυριότερα συμπτώματα συγκαταλέγονται το κλάμα, ο εκνευρισμός, η υπνηλία, η δυσκολία συγκέντρωσης, η ανάγκη για απομόνωση, το αίσθημα του ανικανοποίητου και η διαρκής θλίψη.

«Ασπίδα» υγείας ο θηλασμός

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία περίπου μια στις δέκα μητέρες εμφανίζουν επιλόχεια κατάθλιψη κάποια στιγμή μετά τον τοκετό. Αναλύοντας δεδομένα που αφορούσαν συνολικά 14.000 γεννήσεις στη νοτιοδυτική Βρετανία, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που είχαν δηλώσει ότι επιθυμούσαν να θηλάσουν και τελικά το έκαναν εμφάνιζαν 50% λιγότερες πιθανότητες εμφάνιση της εν λόγω ψυχικής κατάστασης, συγκριτικά με τις υπόλοιπες.

Αντίθετα, οι γυναίκες που αρχικά είχαν δηλώσει ότι θα ήθελαν να θηλάσουν και τελικά για κάποιον λόγο δεν τα κατάφεραν, εμφάνιζαν διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης της επιλόχειας κατάθλιψης.

«Ο θηλασμός φαίνεται να κρύβει προστατευτικά οφέλη και για τη μητέρα. Ωστόσο υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος όπου οι μητέρες που ήθελαν αλλά τελικά δεν κατάφεραν να θηλάσουν αντιμετώπιζαν τελικά τον υψηλότερο κίνδυνο από όλες τις υπόλοιπες ομάδες» υπογραμμίζει η δρ Μαρία Ιακώβου, η οποία έλαβε μέρος στη μελέτη.

«Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει πολύ μεγάλη υποστήριξη απέναντι στις μητέρες που θέλουν να θηλάσουν, ενώ θα πρέπει οι ειδικοί να παρακολουθούν στενά όσες τελικά δεν τα καταφέρνουν για να βεβαιωθούν ότι όλα πάνε καλά» προσθέτει η ειδικός.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι πίσω από την προστατευτική δράση του θηλασμού ενάντια στην επιλόχεια κατάθλιψη, κρύβονται οι ορμόνες της «ευτυχίας» που εκκρίνονται στον γυναικείο οργανισμό κατά την παραγωγή του γάλακτος. Εκτιμούν ακόμα, ότι κοινωνικοί και ψυχολογικοί παράγοντες ενδεχομένως να συμβάλλουν στο συναίσθημα της αποτυχίας, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο της σοβαρής ψυχικής κατάστασης.

«Οι μητέρες πολλές φορές μετά τον τοκετό ταλαιπωρούνται από πόνο, έλλειψη ύπνου και στρες. Ο θηλασμός μπορεί να βοηθήσει ως προς την χαλάρωσή τους και τον περιορισμό του στρες που βιώνουν, αποτρέποντας έτσι την εμφάνιση διαταραχών της ψυχικής τους υγείας» εξηγεί από την πλευρά της Ρόζμαρι Ντόντς, από το ίδρυμα National Childbirth Trust (NCT).

Τα ενδιαφέροντα ευρήματα των ερευνητών παρουσιάζονται στο επιστημονικό έντυπο «Maternal and Child Health».

nafpaktianews.gr