aitoloakarnanianet: ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΩΡΑ: Σάκοι με βαρύ οπλισμό και πυρομαχικά βρήκε η αντιτρομοκρατική σε γιάφκα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:40 μ.μ.  |  Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Καλάσνικοφ, πιστόλια και σφαίρες έχουν εντοπίσει μέχρι στιγμής οι άνδρες της
Αντιτρομοκρατικής σε σπίτι στον  Μαραθώνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες  ο εξονυχιστικός έλεγχος της Αντιτρομοκρατικής συνεχίζεται στο σπίτι που βρίσκεται στη λεωφόρο Μαραθώνος.

Στο σπίτι έχουν εντοπιστεί έξι αυτοκίνητα, ένα φορτηγό αυτοκίνητο και δύο μηχανές, ενώ πιστεύεται ότι είναι πιθανόν να βρεθεί παρόμοιος οπλισμός που βρέθηκε και στο κρησφύγετο του Μώλου Φθιώτιδας.

Περισσότερα εδώ στο newsclick24

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Πώς γάζωσαν με 20 σφαίρες τον αρχιφύλακα των φυλακών του Δομοκού

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:52 π.μ.  |  Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015
Πώς γάζωσαν με 20 σφαίρες τον αρχιφύλακα των φυλακών του Δομοκού
Αφαντοι παρέμεναν ως και αργά τη νύχτα οι δράστες της εν ψυχρώ εκτέλεσης του 47 χρόνου αρχιφύλακα των φυλακών Δομοκού, Μάκη Γκαλιμάνη, πατέρα δύο παιδιών. Οι αστυνομικοί συγκέντρωσαν λιγοστές πληροφορίες για το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν οι δράστες, το οποίο κατα πληροφορίες ήταν μάρκας PASSAT ή ΤΟΥΟΤΑ , χρώματος μαύρου.

Όπως κατέθεσαν αυτόπτες μάρτυρες κινήθηκε γρήγορα, βγήκε από τον οικισμό Κουβέλα και βρέθηκε στην εθνική οδό πριν ακόμα φτάσουν οι αστυνομικοί. Τα μπλόκα που έστησαν σε διάφορα κομβικά σημεία δεν απέδωσαν ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως η κινητοποίηση της Αστυνομίας συνεχίζεται ακόμη.

Ήταν λίγα λεπτά μετά τις 5 το απόγευμα όταν ο αρχιφύλακας βγήκε από το σπίτι του, στον οικισμό Κουβέλα Αχινού, λίγο μετά την Στυλίδα. Διέσχισε κάθετα ένα στενό δρόμο μπροστά στο σπίτι του και μπήκε στο τζίπ που βρίσκονταν ακριβώς απέναντι από την εξώπορτα του σπιτιού του. Το μόνο που πρόλαβε να κάνει είναι να βάλει μπρος τη μηχανή όταν εκείνη τη στιγμή έφτασαν ακριβώς δίπλα του οι άγνωστοι εκτελεστές.

Τον πυροβόλησαν με καλάσνικοφ και οι αστυνομικοί βρήκαν 18 κάλυκες από καλάσνικοφ και δύο κάλυκες από πιστόλι των εννέα χιλιοστών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το θύμα δέχθηκε σφαίρες από το θώρακα μέχρι το κεφάλι, και απ' όλες τις πλευρές και έπεσε αιμόφυρτος στο κάθισμα του αυτοκινήτου. Μαζι με τους αστυνομικούς της Ασφαλείας έρευνες διεξάγουν και στελέχη της Αντιτρομοκρατικής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και οι αυτόπτες μάρτυρες δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν πόσοι ήταν οι εκτελεστές μέσα στο αυτοκίνητο. Το μόνο που κατέθεσαν στους αστυνομικούς είναι ότι είδαν το μαύρο αυτοκίνητο να κατεβαίνει το δρόμο πριν γίνει το φονικό και μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά είπαν, ο ένας από τους δράστες που ήταν συνοδηγός έσκυψε όταν περνούσε από μπροστά τους «ίσως για να μη γίνει αντιληπτός».

Όπως περιγράφουν όταν άκουσαν τους πυροβολισμούς και βγήκαν στο δρόμο το μαύρο αυτοκίνητο έφυγε με μεγάλη ταχύτητα με πορεία προς την παραλία του οικισμού και μέσω παράλληλου δρόμου βγήκε από τον οικισμό στην εθνική οδό. Οι αυτόπτες μάρτυρες καταθέτουν ότι το άκουσαν να φεύγει με πολύ μεγάλη ταχύτητα.

«Ακούστηκαν τα σπιναρίσματα που έφευγε» είπαν . Οι αστυνομικοί που συγχρόνως είχαν ειδοποιηθεί έφτασαν σε πέντε λεπτά, χωρίς όμως να εντοπίσουν κάτι σχετικό με το αυτοκίνητο ενώ παράλληλα είχαν αρχίσει να στήνουν μπλόκα σε διάφορα κομβικά σημεία.

Στο σπίτι του άτυχου 47χρονου αρχιφύλακα εκείνη την ώρα βρίσκονταν μόνο η μητέρα του. Μετά τους πυροβολισμούς, όταν βγήκε από το σπίτι, είδε το γιο της μέσα στα αίματα και ξέσπασε σε φωνές ενώ βρέθηκαν εκεί και γείτονες που δεν μπορούσαν να πιστέψουν την εν ψυχρώ εκτέλεση. Οι ίδιοι περιγράφοντας την κατάσταση που επικράτησε μιλούν για «πόλεμο από τους πυροβολισμούς»

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία ο 47 χρόνος που είναι διαζευγμένος είχε επιστρέψει το μεσημέρι στο σπίτι του συνοδευόμενος από μια φίλη του. Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες ετοιμάζονταν εκείνη την ώρα να φύγει για κυνήγι καθώς ήταν φανατικός κυνηγός. Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε υποσχεθεί σε οικογενειακό του φίλο που τον επισκέφτηκε το μεσημέρι του Σαββάτου ότι «θα επιστρέψω στα 5.30 το απόγευμα να σου φέρω κυνήγι που έχω μαγειρέψει…» όπως χαρακτηριστικά είπε.

Οι γείτονες και οι γνωστοί τον περιγράφουν σαν ιδιαίτερα φιλικό άνθρωπο και σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στους αστυνομικούς, το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, καθώς αναζητούσε εργασία για την φίλη του ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι δύο γονείς του -ο πατέρας του και η μητέρα του- κάθε μέρα πήγαιναν για ψάρεμα. Σήμερα η μητέρα του είχε μείνει στο σπίτι και ο 75χρονος πατέρας του απουσίαζε την ώρα του φονικού.

Οι αστυνομικοί απέφυγαν προς το παρόν να πουν οτιδήποτε καθώς έχει εμπλακεί στις έρευνες η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία ζητώντας να παγώσουν όλες οι κινήσεις μέχρις ότου η ίδια μπορέσει να εξετάσει όλα τα ευρήματα. Ο άτυχος 47 χρόνος μέχρι τώρα έχει υπηρετήσει ο σωφρονιστικός υπάλληλος σε διάφορες φυλακές και για πολλά χρόνια στις φυλακές Κορυδαλλού. Τα τελευταία δύο χρόνια υπηρετούσε στις φυλακές του Δομοκού ως αρχιφύλακας. Οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν τίποτα αλλά ωστόσο προσπαθούν να συλλέξουν στοιχεία σε όλα τα επίπεδα.


Ο σωφρονιστικός υπάλληλος ήταν πατέρας δύο παιδιών. Τη βαθιά τους θλίψη, αλλά και την οργή τους για την εν ψυχρώ εκτέλεση του 47χρονου αρχιφύλακα των φυλακών Δομοκού εκφράζουν σωφρονιστικοί υπάλληλοι και τονίζουν ότι «έπεσε θύμα των πολιτικών της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου Δικαιοσύνης».

Οι συνάδελφοί του περιγράφουν τον 47χρονο ως έναν καλό άνθρωπο που εργαζόταν για να ζήσει τα δύο του παιδιά. Αναφέρουν ότι δεν είχε διαφορές με άλλους και απασχολούνταν περίπου πέντε χρόνια στον Δομοκό αρχικά ως υπαρχιφύλακας και τα τελευταία 2-3 χρόνια ως αρχιφύλακας.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Νίκος Παρασκευόπουλος με αφορμή την εν ψυχρώ εκτέλεση του αρχιφύλακα δήλωσε:

«Καταδικάζω απερίφραστα την άνανδρη και απεχθή δολοφονία του αρχιφύλακα. Εκφράζω τα συλλυπητήρια μου και θα συμπαρασταθώ ηθικά και υλικά στην οικογένειά του. Εκφράζω επίσης την αμέριστη συμπαράσταση μου στους συναδέλφους του σωφρονιστικούς υπαλλήλους. Η έρευνα θα δείξει τον ή τους ενόχους.

Διαβεβαιώνω ότι η απόδοση της Δικαιοσύνης, η ενίσχυση της ασφάλειας στο πλαίσιο του σωφρονιστικού συστήματος και η προώθηση των εντός των τειχών ανθρωπιστικών παρεμβάσεων θα συνεχιστούν αταλάντευτα και θα ενταθούν».
tanea.gr

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Βρέθηκε προκήρυξη της Ομάδας Λαϊκών Αγωνιστών για την επίθεση στην ισραηλινή πρεσβεία

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:50 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015
Βρέθηκε προκήρυξη της Ομάδας Λαϊκών Αγωνιστών για την επίθεση στην ισραηλινή πρεσβεία

Πρόκειται για κείμενο 19 σελίδων και αυτή την ώρα μελετάται - Έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστό το περιεχόμενο της προκήρυξης

Προκήρυξη με ανάληψη ευθύνης για την ένοπλη επίθεση εναντίον της Πρεσβείας του Ισραήλ, βρέθηκε τα ξημερώματα από την αστυνομία, σε κάδο απορριμμάτων στη Νέα Σμύρνη.



Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, μέχρι στιγμής, η προκήρυξη βρέθηκε μετά τη μία τα ξημερώματα, ύστερα από τηλεφώνημα αγνώστου στην "Εφημερίδα των Συντακτών".

Ειδικότερα, από την εφημερίδα ενημερώθηκε η αστυνομία ότι το τηλεφώνημα έγινε λίγο πριν τις 9 το βράδυ. Ο άγνωστος που τηλεφώνησε είπε ότι στη συμβολή των οδών Πατριάρχου Γρηγορίου Ε και Σινώπης, υπάρχει κείμενο για την επίθεση στην ισραηλινή πρεσβεία. Οι άνθρωποι της εφημερίδας, μετέβησαν στο σημείο που υπέδειξε ο άγνωστος, όπου υπήρχαν τρεις κάδοι απορριμμάτων, έψαξαν σχολαστικά αλλά δεν μπόρεσαν να βρουν τίποτα.





Μετά την άκαρπη προσπάθεια ανεύρεσης της προκήρυξης, ειδοποιήθηκε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, έφτασαν στο σημείο και ύστερα από θρίλερ ερευνών αρκετών ωρών βρέθηκε μια σακούλα απορριμμάτων μέσα σε κάδο, η οποία περιείχε ένα στικάκι. Τα ευρήματα μεταφέρθηκαν αρχικά στην εγκληματολογική υπηρεσία για δακτυλοσκοπική έρευνα και έρευνα DNA και στη συνέχεια το στικάκι παρέλαβε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η οργάνωση που αναλαμβάνει την ευθύνη είναι η "Ομάδα Λαϊκών Αγωνιστών", που είχε πραγματοποιήσει και το χτύπημα στο σπίτι του Γερμανού πρέσβη, παλαιότερα. Είναι ένα κείμενο 19 σελίδων και αυτή την ώρα μελετάται. Έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστό το περιεχόμενο της προκήρυξης.




protothema.gr

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

«Αναρχικός Κομάντο Νέστορ Μάχνο»: Η οργάνωση που έστειλε την προκήρυξη

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:09 μ.μ.  |  Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015
«Αναρχικός Κομάντο Νέστορ Μάχνο»: Η οργάνωση που έστειλε την προκήρυξη

Τηλεφώνημα δέχθηκε η Ναυτεμπορική το μεσημέρι της Δευτέρας (19/1/2015) για τοποθέτηση προκήρυξης σε σταθμευμένο όχημα έξω από τα γραφεία της.
Στην οδό Λένορμαν που βρίσκεται το σταθμευμένο όχημα η κυκλοφορία των οχημάτων έχει διακοπεί.
Στην περιοχή έχει μεταβεί κλιμάκιο της αντιτρομοκρατικής το οποίο και ελέγχει το αυτοκίνητο για αποτυπώματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο φάκελος περιέχει τετρασέλιδη προκήρυξη σχετικά με ανάληψη ευθύνης για τον εμπρησμό αυτοκινήτου από την οργάνωση «Αναρχικός Κομάντο Νέστορ Μάχνο». Ο φάκελος φέρεται να περιείχε και ένα καρτοκινητό.
Στον φάκελο ήταν γραμμένο το όνομα του απότακτου στρατιωτικού (Χ.Π.) που φέρεται ως συνεργάτης του Χριστόδουλου Ξηρού.
Οι έρευνες είναι σε εξέλιξη.
Πηγή: φωτογραφίας: Naftemporiki.gr


newsbomb.gr/

Ύποπτος φάκελος με προκήρυξη στα Σεπόλια- Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   4:13 μ.μ.  | 

Σε εξέλιξη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής στα Σεπόλια για ύποπτο φάκελο.

Αποκλεισμένη από την κυκλοφορία είναι αυτήν την ώρα η οδός Λένορμαν, στο ύψος της έδρας της Ναυτεμπορικής, μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση προκήρυξης σε σταθμευμένο όχημα.


Στις 14.45 άνδρας τηλεφώνησε στην εφημερίδα Ναυτεμπορική προσδιορίζοντας το όχημα πάνω στο οποίο υπήρχε φάκελος «με προκήρυξη για ανάληψη ευθύνης».
http://newpost.gr/

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: "Απίστευτο ο αστυνομικός ανιψιός μου να είναι συνεργάτης του Ξηρού"

Κατηγορία ΞΗΡΟΣ στις   12:52 μ.μ.  |  Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: `Απίστευτο ο αστυνομικός ανιψιός μου να είναι συνεργάτης του Ξηρού`
Φύλο και φτερό κάνουν άνδρες της αντιτρομοκρατικής το πατρικό σπίτι στη Μάνη του απότακτου αστυνομικού που συνελήφθη ως συνεργάτης του τρομοκράτη Χριστόδουλου Ξηρού. "Μουφαίνεται απίστευτο αυτό για τον ανιψιό μου, είναι ένα καλό παιδί" λέει αποκλειστικά στο Newsit o θείος του.
Ο 54χρονος Έλληνας που συνελήφθη στην Καλαμάτα μαζί με τον Αλβανό που είχε νοικιάσει τη γιάφκα του Ξηρού στην Ανάβυσσο είναι απότακτος αστυνομικός και θεωρείται κορυφαίο επιχειρησιακό μέλος της τρομοκρατικής οργάνωσης και στενός φίλος γνωστού ποινικού κρατούμενου.

"Δε μπορώ να το πιστέψω πως είναι συνεργάτης του Ξηρού" λέει ο θείος του

Το πατρικό σπίτι του απότακτου αστυνομικού στη Μάνη μπήκε στο μικροσκόπιο των ανδρών της αντιτρομοκρατικής. Οπως χαρακτηριστικά είπε ο θείος του στο Newsit "είδαμε καμιά δεκαριά αυτοκίνητα έξω από το σπίτι της μάνας του και απορήσαμε. Πήγα να δω τι συμβαίνει γιατί είναι κοντά τα σπίτια μας, αλλά δε μου είπαν τίποτα.

Ο ανιψιός μου έρχεται κατά διαστήματα γιατί η γυναίκα του και τα δυο του παιδιά, γιατί έχει δυο γιους, ειναι στην Αθήνα, η μάνα του είναι εδώ στο χωριό και κατεβαίνει και τη βλέπει. Η μαμά του είναι μόνη της και είναι 85 χρονών και έχει μερικά ζώα, γίδια και προβατες.

Δε θυμάμαι πόσα χρόνια έχει φύγει απο την αστυνομία. Εμείς ξέραμε οτι έφυγε με σύνταξη. Ποτέ δε πίστευα οτι θα ήταν συνεργάτης του Ξηρού, είναι πολύ καλό παιδί. Ο,τι να του πεις, ναι σου έλεγε. Για κακό δεν είναι αυτό το παιδί. Τώρα τι να πω κι εγώ, δεν ξέρω. Ηταν ένα αγαθό παιδί. Για να είναι συνεργάτης του Ξηρού μου φαίνεται περίεργο πράγμα.

Μου φαίνεται απίστευτο να είναι συνεργός του Ξηρού, εγώ δε θέλω να το πιστέψω".



ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΙΣΜΗΝΗ ΛΕΝΤΖΟΥ
newsit.gr

Στο εφετείο οι συνεργοί του Ξηρού – Υπεύθυνος για τα όπλα ο απότακτος αστυνομικός, σύνδεσμος με τους Πυρήνες ο Αλβανός “Χάρης”

Κατηγορία ΞΗΡΟΣ στις   12:33 μ.μ.  | 

 Στην Καλαμάτα μετά από έφοδο σε σπίτι οι δύο συλλήψεις των συνεργών του Χριστόδουλου Ξηρού
- Αυτή την ώρα έρευνες σε περιοχές της Πελοποννήσου και της Αττικής για τη σύλληψη της Αγγελικής
- Ο 34χρονος Αλβανός και ο 54χρονος Έλληνας θεωρούνται κορυφαία επιχειρησιακά μέλη της τρομοκρατικής οργάνωσης
- Απότακτος αστυνομικός ο 54χρονος Έλληνας και μαζί με τον Αλβανό είναι φίλοι γνωστού ποινικού κρατούμενου
- Μέλος της σπείρας που έκανε τις ληστείες για ενίσχυση του επαναστατικού ταμείου ίσως είναι ο 54χρονος
- Συνεχής ενημέρωση
Ανατροπή στα έως τώρα δεδομένα φέρνουν οι νέες συλλήψεις της Αντιτρομοκρατικής.

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι στα χέρια της αστυνομίας μετά από επιχείρηση ανδρών της Αντιτρομοκρατικής στην Καλαμάτα έπεσαν ένας Αλβανός και ένας Έλληνας.
Σε ό,τι αφορά στον Αλβανό οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για τον διαβόητο Χάρη, το συνεργό του Χριστόδουλου Ξηρού που εμφανίστηκε με αυτό το όνομα και νοίκιασε τη γιάφκα της Αναβύσσου

Σε ό,τι αφορά στο δεύτερο πρόσωπο πρόκειται, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, για έναν Έλληνα παλιό γνώριμο των αρχών για υποθέσεις του κοινού ποινικού δικαίου και έως τώρα δεν υπήρχαν πληροφορίες εμπλοκής του με τρομοκρατικές ομάδες.

,
Οι ίδιες πληροφορίες μιλούν για έρευνες στην περιοχή της Πελοποννήσου, αλλά και σε συγκεκριμένες περιοχές της Αττικής με στόχο τη σύλληψη της 22χρονης Αγγελικής.

Στελέχη της οργάνωσης οι δύο συλληφθέντες

Επιχειρησιακά στελέχη θεωρούνται από την αντιτρομοκρατικοί οι δύο συλληφθέντες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του newsit εξετάζεται το ενδεχόμενο ο 34χρονος “Χάρης” από την Αλβανία να ήταν και ο ενδιάμεσος κρίκος της οργάνωσης για τη μεταφορά του βαρύτατου οπλισμού από τη γειτονική χώρα.

Και ο 54χρονος σύμφωνα με τις ίδιες πηγές αν και ως τώρα δεν υπήρχαν ενδείξεις εμπλοκής του στην τρομοκρατία είναι επιχειρησιακό στελεχος καθώς βρέθηκαν αποτυπώματά του στη γιάφκα της Αναβύσσου.

Εξετάζεται μάλιστα να είναι μέλος σπείρας που είχε κάνει τη μεγάλη ληστεία στο Δίστομο αλλά και άλλες ληστείες στην Πελοπόννησο προς ενίσχυση του λεγόμενου Επαναστατικού Ταμείου.

Και οι δύο πάντως, τόσο ο 34χρονος Αλβανός, όσο και ο 54χρονος Έλληνας θεωρείται πως έχουν άμεσες σχέσεις με γνωστό ποινικό κρατούμενο των φυλακών.

Μάλιστα οι πληροφορίες του newsit λένε ότι ο απότακτος αστυνομικός υπήρξε δεξί χέρι του ποινικού. Στο παρελθόν είχε απασχολίσει για υποθέσεις εκβιασμού στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων της Αθήνας για λογαριασμό του ποινικού, ενώ θεωρείται και ο άνθρωπος που του είχε βρει καταφύγιο στη Μικρομάνη την περίοδο που καταζητούνταν από την αστυνομία.

Επιβεβαιώνονται οι σχέσεις με τους ποινικούς

Η σύλληψη των δύο ανδρών επιβεβαιώνουν σύμφωνα με την αντιτρομοκρατική τις στενές σχέσεις των Πυρήνων με ποινικούς κρατούμενους.

Όλα πλέον δείχνουν ότι εκτός του 54χρονου που ήδη από το 2001 φαίνεται να είχε στενότατες σχέσεις με τον γνωστό νονό της νύχτας και ο 34χρονος Αλβανός που στο παρελθόν είχε συλληφθεί για ποινική υπόθεση ήταν στον κύκλο του γνωστού ποινικού.

Ο 34χρονος που εμφανίστηκε ως Χάρης στη φυλακή απέκτησε και σχέσεις με ηγετικό στέλεχος των Πυρήνων.
Προφανώς μετά την αποφυλάκισή του έλαβε εντολή από τον νονό της νύχτας να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον Ξηρό.

Πηγές της Ελλάς λένε ότι σε ό,τι αφορά στο ρόλο του απότακτου αστυνομικού ότι αυτός ήταν διακριτός στην οργάνωση και πάντα λειτουργούσε κατ' εντολή του γνωστού ποινικού που κρατείται στην Α' τπέρυγα στις φυλακές Κορυδαλλού

Ο ρόλος του λένε οι ίδιες πηγές ήταν “μεταφορά και απόκρυψη οπλισμού και φυγάδευση προσώπων”, όπως δηλαδή έγινε με την περίπτωση του Αλβανού γνωστού ως “Χάρη” τον οποίο και έκρυβε σε σπίτι στο κέντρο της Καλαμάτας.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Θ. ΠΑΝΟΥ
newsit

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΟ: Μεγάλη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής στο κέντρο της Αθήνας!

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   2:19 μ.μ.  |  Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015
ΕΚΤΑΚΤΟ: Μεγάλη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής στο κέντρο της Αθήνας!
Συναγερμός έχει σημάνει στο κέντρο της Αθήνας, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η έρευνα σχετίζεται με την καταζητούμενη συνεργό του Χριστόδουλου Ξηρού, «Αγγελική».

Περισσότερα σε λίγο...

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

"Πυρήνες" για Αγγελική: Αισχρά ψέματα για τη σχέση της με τον Ξηρό

Κατηγορία ΞΗΡΟΣ στις   2:53 μ.μ.  |  Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015
`Πυρήνες` για Αγγελική: Αισχρά ψέματα για τη σχέση της με τον Ξηρό

Για "βρώμικο πόλεμο και χυδαιότητα" των δημοσιογράφων κάνουν λόγο οι "Πυρήνες της Φωτιάς" με αφορμή όσα έχουν δημοσιευθεί από την περασμένη Κυριακή για την Αγγελική, συνεργό του Χριστόδουλου Ξηρού.
Αναλυτικά η ανακοίνωσή τους:
""Του έριξα μία σφαίρα στο στόμα για τα ψέματα που έλεγε και μία στο χέρι για τις βρωμιές που έγραφε"
Ζακ Μεσρίν
Για την απαγωγή Γάλλου δημοσιογράφου

Ο βρώμικος πόλεμος και η χυδαιότητα των δημοσιογράφων για την υπόθεση απόπειρας απόδρασης της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς δεν έχει τελειωμό. Στο στόχαστρό τους έχουν βάλει την συντρόφισσα Αγγελική, εκβιάζοντας συναισθηματικά τους γονείς της και διαδίδοντας αισχρά ψέματα για δήθεν σχέση της ως φίλη του συλληφθέντα.
Η Αγγελική είναι φίλη της εξέγερσης, της αναρχίας, της ελευθερίας.
Αν υπήρχαν περισσότεροι άνθρωποι σαν την Αγγελική, ο αγώνας και η αναρχία θα ήταν η μόνη εφικτή πραγματικότητα.
ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ – ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ.
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ με κάθε μέσο στην συντρόφισσα Αγγελική
Και σε όλους τους καταζητούμενους για την ίδια υπόθεση
Οι Πυρήνες θα είναι πάντα δίπλα σας……
Πυρήνας Φυλακισμένων της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς
Οικονομίδου Όλγα
Πολύδωρος Γιώργος
Νικολόπουλος Μιχάλης
Νικολόπουλος Γιώργος
Τσάκαλος Γεράσιμος
Τσάκαλος Χρήστος
Χατζημιχελάκης Χάρης
Μπολάνο Δαμιανός
Μαυρόπουλος Θεόφιλος
Αργυρού Παναγιώτης". 

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Θέλουν αίμα οι τρομοκράτες - Εξοπλίζονται με "καθαρά" όπλα για να χτυπήσουν αστυνομικούς

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:22 μ.μ.  |  Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014
Θέλουν αίμα οι τρομοκράτες - Εξοπλίζονται με `καθαρά` όπλα για να χτυπήσουν αστυνομικούς
- Η Αντιτρομοκρατική φοβάται εντυπωσιακό χτύπημα από τη νεα γενιά τρομοκρατών
- Τα "ηλεκτρονικά αυτιά" της Αντιτρομοκρατικής έχουν "πιάσει" προθέσεις αγοράς "καθαρού" οπλισμού
-  Ελεύθερος και πάντα επικίνδυνος ο Χριστόδουλος Ξηρός
Συναγερμός έχει σημάνει στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, καθώς τα μέτωπα που έχει να αντιμετωπίσει δεν είναι μόνο πολλά αλλά και σύνθετα. Οι φόβοι για τρομοκρατικό χτύπημα, και μάλιστα εντυπωσιακό, από νέα ομάδα “ανταρτών πόλης” είναι σφόδρα πιθανό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα στα ηλεκτρονικά “αυτιά” της Αντιτρομοκρατικής έχουν φθάσει μηνύματα για “ζυμώσεις” στο χώρο του ένοπλου, και μάλιστα κινήσεις έντονης αναζήτησης “καναλιών”, από συγκεκριμένα πρόσωπα, για την προμήθεια “καθαρού” οπλισμού.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές πληροφόρησης, η δεξαμενή που δημιουργήθηκε κατά την “εξέγερση” του Δεκεμβρίου του 2008 μετά την δολοφονία του Α. Γρηγορόπουλου από τον Ε. Κορκονέα, δεν έχει στερέψει και ακόμα εγκυμονεί κινδύνους.

Τα “μηνύματα” λοιπόν που έφθασαν τελευταία στην Αντιτρομοκρατική, κάνουν λόγο για συγκεκριμένη ομάδα ατόμων που ανδρώθηκε ιδεολογικά στα “πύρινα οδοφράγματα” του Δεκέμβρη, και πλέον ο προσανατολισμός τους εκτός από την σύγκρουση στο πεζοδρόμιο με τους ανθρώπους του Νόμου, είναι προς τον “ένοπλο αγώνα”.
Στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία έχει σημάνει “κόκκινος” συναγερμός, καθώς ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί εάν τα όπλα έφθασαν στα χέρια που έπρεπε
Μέσα από ορισμένα “παραδοσιακά κανάλια” μαύρης αγοράς όπλων έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα κινήσεις για την προμήθεια συγκεκριμένων όπλων και εκρηκτικών, και μάλιστα από ανθρώπους που πια έχουν την αρχική εμπειρία, λόγω της “ζύμωσής” τους στις συγκρούσεις του Δεκέμβρη και μετά, να οργανώσουν ένοπλη ομάδα με απρόβλεπτες εξελίξεις.

Για το λόγο αυτό το τελευταίο διάστημα στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία έχει σημάνει “κόκκινος” συναγερμός, καθώς ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί εάν τα όπλα έφθασαν στα χέρια που έπρεπε. Στην προκειμένη περίπτωση αυτά τα όπλα εν ευθέτω χρόνω θα χρησιμοποιηθούν, χωρίς να αποκλείεται το σοβαρό ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν εναντίον ανθρώπινου στόχου και μάλιστα ενστόλου.

Επίσης ποτέ στην Αντιτρομοκρατική δεν έχουν ξεχάσει τον κίνδυνο του “Μανώλη” τις “17.Ν”, οποίος μπορεί να έχει έντονη απουσία το τελευταίο διάστημα, πλην όμως πάντα αποτελεί ένα εν δυνάμει κίνδυνο.

Άλλωστε και όπως λένε αστυνομικοί που έχουν γνώση των ερευνών, ο Χριστόδουλος Ξηρός όσο είναι ελεύθερος είναι πάντα επικίνδυνος, και δεν αποκλείεται τις αμέσως επόμενες ημέρες και ανάλογα με την δικαστική εξέλιξη στην υπόθεση της ένοπλης οργανώσεις “Συνωμοσία Πυρήνων τις Φωτιάς” να εμφανιστεί με κάποιο αιματηρό τρομοκρατικό χτύπημα.

Ήδη στην Αντιτρομοκρατική έχουν λάβει μέτρα αποτροπής τρομοκρατικού χτυπήματος, όσο αυτό είναι δυνατόν, καθώς οι τρομοκράτες έχουν ακόμα το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού, ενώ γίνονται κινήσεις στο ερευνητικό πεδίο προκειμένου εν τη γενέσει της να σταματήσει η εμφάνιση νέας οργάνωσης και μάλιστα πιο βίαιης από τις υπάρχουσες.
Θεοδόσης Πάνου
http://www.newsit.gr/

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Στέλλα Αντωνίου: Έτσι με βασάνισε η Αντιτρομοκρατική

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   9:01 μ.μ.  |  Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Τι αναφέρει σε επιστολή της στο indymedia
«Η αντιτρομοκρατική λοιπόν έχει φτάσει στο σημείο να μας επιβάλλει όρους που δεν μας επιβλήθηκαν ποτέ από την δικαστική εξουσία. Φυσικά κάποιο δικαστήριο, κάποια στιγμή θα κρίνει ότι δεν υπάρχει αυτός ο όρος και θα σε αθωώσει όπως έγινε στην περίπτωση του συντρόφου Κ.Σακκά αλλά κάποια στιγμή θα σε καταδικάσει όπως έγινε στην περίπτωση του συντρόφου Π. Γεωργιάδη ακόμα κι αν δεν σου έχει επιβληθεί αυτός ο όρος»
«Ένας μπάτσος κρατούσε τα δύο πόδια μου κλειστά και ακινητοποιημένα και οι άλλοι δύο τα χέρια μου, ένας για κάθε χέρι.
Ο τέταρτος πίεζε με όλη του τη δύναμη δεξιά και αριστερά τη γνάθο μου για να καταφέρει να ανοίξει το στόμα μου, ενώ ταυτόχρονα μου έκλεινε τη μύτη, προκαλώντας μου ασφυξία.Με έπιανε από το λαιμό και με πίεζε ενώ δίνοντας μάχη για να μην ανοίξω το στόμα μου ξεριζώνοντας μαλλιά από το κεφάλι μου.
Την πρώτη φορά σταμάτησαν γιατί καθώς δεν είχα σκοπό να ανοίξω το στόμα μου ούτε και όταν μου έκλειναν τη μύτη, έφτασα στο σημείο να είμαι ένα βήμα πριν να χάσω τις αισθήσεις μου.
Εκεί φώναξε ένας “πίσω, πίσω, σταματάμε να ηρεμήσει” και απομακρύνθηκαν απότομα όλοι μαζί. Μετά την πρώτη προσπάθεια πέρασε ένα τέταρτο και ήρθαν ξανά πιο αποφασισμένοι και περισσότεροι. Έξι τη δεύτερη φορά έγινε η ίδια δουλειά.
Τη δεύτερη φορά σταμάτησαν γιατί ένας από αυτούς λίγο πριν κοντέψω για δεύτερη φορά να χάσω τις αισθήσεις μου φώναξε “δεν γίνεται έτσι, δεν γίνεται έτσι, πίσω, πίσω”» Αυτά γράφει μεταξύ άλλων για το βασανισμό της στο ΑΤ Δημητσάνας, όπου μεταφέρθηκε μετά τη σύλληψή της για παραβίαση των περιοριστικών όρων- όπως, τουλάχιστον, ισχυρίζεται η Αντιτρομοκρατική- η Στέλλα Αντωνίου.
Ολόκληρο το κείμενο που απέστειλε στο https://athens.indymedia.org έχει ως εξής:
Όπως έγινε γνωστό με συνέλαβαν για ακόμα μία φορά για υποτιθέμενη παραβίαση των περιοριστικών μου όρων.
Συγκεκριμένα για τον όρο που αφορά τη διαμονή. Ο όρος αυτός σημαίνει να δηλώσεις τη σταθερή και μόνιμη κατοικία σου, δεν αφορά τη διανυκτέρευση αλλά ουσιαστικά αφορά το να μην είσαι “αγνώστου διαμονής”.
Στην περίπτωση λοιπόν που μου έχει απαγορευτεί να μείνω το βράδυ οπουδήποτε αλλού πέρα από το διαμέρισμα μου θα έπρεπε να με συλλαμβάνουν εδώ και δύο χρόνια συνεχόμενα, για όλες τις φορές που κοιμήθηκα στο σπίτι της μητέρας μου, του αδερφού μου, σε σπίτια φίλων μου ή για όσες φορές δεν γύρισα το βράδυ σπίτι μου για οποιονδήποτε λόγο.
Αλλά φυσικά αυτό δεν έχει συμβεί διότι δεν έχω κατ’οίκον περιορισμό ούτε κάποιον όρο που αφορά τη διανυκτέρευση. Να τονίσω επίσης ότι δεν έχω τον όρο που αφορά την απαγόρευση εξόδου από την Αττική.
Κοινώς η αντιτρομοκρατική η οποία παρεπιπτόντως δεν με συνέλαβε όταν πήγα Κόρινθο, Κύθηρα, Αστυπάλαια, Νάξο και Άνδρο, όχι γιατί δεν με παρακολουθούσαν (με παρακολουθούν ακόμα και όταν πάω μέχρι το περιπτέρο) αλλά γιατί κάθε φορά κρίνει πότε “την παίρνει” να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες σκοπιμότητες δίνοντας στον περιοριστικό όρο που μου έχει επιβληθεί διαφορετική ερμηνεία.
Μάλιστα μετά την σύλληψη μου στην Θεσ/νικη για την υποτιθέμενη παραβίαση των περιοριστικών μου όρων μετά από ένα μήνα πήγα στην Άνδρο και την Νάξο και η αντιτρομοκρατική ήταν από πίσω μου από τη στιγμή που ξεκίνησα από το σπίτι μου μέχρι τη στιγμή που έφτασα στα συγκεκριμένα νησιά.
Οποιαδήποτε δικαιολογία ότι δεν αντιλήφθηκαν ότι έφυγα θα ήταν γελοία, γιατί τους έχω από πίσω μου κάθε μέρα, κάθε λεπτό και τους βλέπω.
Η αντιτρομοκρατική λοιπόν έχει φτάσει στο σημείο να μας επιβάλλει όρους που δεν μας επιβλήθηκαν ποτέ από την δικαστική εξουσία.
Φυσικά κάποιο δικαστηριο, κάποια στιγμή θα κρίνει ότι δεν υπάρχει αυτός ο όρος και θα σε αθωώσει όπως έγινε στην περίπτωση του συντρόφου Κ.Σακκά αλλά κάποια στιγμή θα σε καταδικάσει όπως έγινε στην περίπτωση του συντρόφου Π.Γεωργιάδη ακόμα κι αν δεν σου έχει επιβληθεί αυτός ο όρος.
Για να περάσω λοιπόν στην προ ημερών σύλληψη μου και στο θέμα του βασανισμού με σκοπό τη λήψη του dna μου.
Η σύλληψη έγινε από δέκα περίπου άντρες της αντιτρομοκρατικής που φορούσαν κουκούλες, οι οποίοι μας μετέφεραν εμένα και τη φίλη και συντρόφισσα Μαρία Οικονόμου στο τμήμα της Δημητσάνας.
Εκεί από την πρώτη στιγμή ενημέρωσα για το πρόβλημα υγείας μου και τους μπάτσους του τμήματος και της αντιτρομοκρατικής. Μετά απο οχτώ ώρες περίπου στο τμήμα της Δημητσάνας μου ζητάνε να δώσω dna και αποτυπώματα κάτι το οποίο αρνούμαι να κάνω.
Τότε μου ανακοινώνεται από τους μπάτσους του τμήματος ότι έχουν εισαγγελική εντολή να μου το πάρουν με τη βία.
Μετά από δέκα λεπτά περίπου ορμάνε στο γραφείο που με είχαν πέντε μπάτσοι, τρεις του τοπικού τμήματος και δύο της αντιτρομοκρατικής, οι οποίοι φορούσαν χειρουργικά γάντια και χειρουργικές μάσκες.
Εγώ ήμουν καθισμένη σε ενα διθέσιο καναπέ κρατώντας σφιχτά κλειστό το στόμα μου. Τότε ορμάνε πάνω μου και με ακινητοποιούν κρατώντας μου τα χέρια και τα πόδια μου. Ένας μπάτσος κρατούσε τα δύο πόδια μου κλειστά και ακινητοποιημένα και οι άλλοι δύο τα χέρια μου, ένας για κάθε χέρι.
Ο τέταρτος πίεζε με όλη του τη δύναμη δεξιά και αριστερά τη γνάθο μου για να καταφέρει να ανοίξει το στόμα μου, ενώ ταυτόχρονα μου έκλεινε τη μύτη, προκαλώντας μου ασφυξία.
Με έπιανε από το λαιμό και με πίεζε ενώ δίνοντας μάχη για να μην ανοίξω το στόμα μου ξεριζώνοντας μαλλιά από το κεφάλι μου.
Την πρώτη φορά σταμάτησαν γιατί καθώς δεν είχα σκοπό να ανοίξω το στόμα μου ούτε και όταν μου έκλειναν τη μύτη, έφτασα στο σημείο να είμαι ένα βήμα πριν να χάσω τις αισθήσεις μου.
Εκεί φώναξε ένας “πίσω, πίσω, σταματάμε να ηρεμήσει” και απομακρύνθηκαν απότομα όλοι μαζί. Μετά την πρώτη προσπάθεια πέρασε ένα τέταρτο και ήρθαν ξανά πιο αποφασισμένοι και περισσότεροι. Έξι τη δεύτερη φορά έγινε η ίδια δουλειά.
Τη δεύτερη φορά σταμάτησαν γιατί ένας από αυτούς λίγο πριν κοντέψω για δεύτερη φορά να χάσω τις αισθήσεις μου φώναξε “δεν γίνεται έτσι, δεν γίνεται έτσι, πίσω, πίσω”.
Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται αυτά.
Έχω αναφερθεί εκτενώς και στην πολιτική μου δήλωση στο δικαστήριο για τα βασανιστήρια και τις κακοποιήσεις που γίνονται μέσα στα αστυνομικά τμήματα και στα κρατητήρια.
Σ’ αυτό που θέλω στο κείμενο αυτό είναι συν τοις άλλοις να απαντήσω σε όλους εκείνους που καλοπροαίρετα βέβαια αναρωτήθηκαν “γιατί πήγα εκδρομή, αφού ήξερα τι θα γινόταν?” ή στο ότι “ήταν αναμενόμενο ότι θα γίνει, δύο μέρες πριν το έκαναν και στον Π.Γεωργιάδη” και άλλα τέτοιου είδους ερωτήματα που μου έκαναν σύντροφοι.
Η καταστολή φυσικά είναι αναμενόμενη.
Το ότι στην πολιτική ατζέντα της κυβέρνησης περιέχεται η ολοένα εντεινόμενη επίθεση στους πολιτικούς της αντιπάλους και αυτό είναι αναμενόμενο.
Το αναμενόμενο δεν θα έπρεπε να είναι η καταστολή αυτή να επηρεάσει τόσο πολύ την καθημερινότητα μας ώστε να κινούμαστε βάση της τρομοκρατίας που μας επιβάλλει η “αντι”τρομοκρατική και οι πολιτικοί της προϊστάμενοι.
Η καταστολή από τη φύση της είναι επεκτατική και όπου δεν συναντάει αναχώματα “επιτίθεται”.
Αν φτάσουμε στο σημείο να πρέπει στη ζωή μας να παλέψουμε να μην εισβάλλει η καταστολή στην καθημερινότητα μας, φανταστείτε μετά πόσο θα πρέπει να παλέψουμε για να μην καταφέρει το όποιο κατασταλτικό μοντέλο της εκάστοτε κυβέρνησης να εισβάλλει στην απόφαση του καθενός και της καθεμιάς για πιο αγωνιστικές πρακτικές. Και όχι δεν ήταν αναμενόμενο ότι θα με συλλάβουν.
Γιατί κάθε φορά που φεύγω κρίνουν βάσει συνθηκών, πολιτικού σκηνικού ή συμφερόντων για το αν θα το κάνουν.
Σίγουρα το ότι αποφάσισα να φύγω μια διήμερη εκδρομή δεν ήταν αγωνιστική πρακτικη.
Ήταν μία απλή καθημερινή κίνηση. Θα ήταν όμως σίγουρα ήττα, όταν τους είδα στα κτελ, να πάρω την απόφαση να γυρίσω πίσω, μην τυχόν ακόμα μία φορά με συλλάβουν για υποτιθέμενη παραβίαση περιοριστικού όρου.
Από την άλλη η εξουσία για να καταστείλει τον εσωτερικό εχθρό εμπλουτίζει συνεχώς το νομικό της οπλοστάσιο και μιλάω φυσικά για την χρήση του dna και την εκμετάλλευση του ως βασικό στοιχείο το οποίο αρκεί για να καταδικαστούν σύντροφοι σε δεκάδες χρόνια φυλακή.
Ήδη μέχρι τώρα έχουν καταδικαστεί με βάση το dna οι σύντροφοι Σαραφούδης, Ναξάκης, Θεοφίλου, Ντάλιος και Χαρίσης.
Ενώ αρκετοί σύντροφοι στο παρελθόν βρέθηκαν αντιμέτωποι με βαριές κατηγορίες με μοναδικό στοιχείο το dna. Άσχετα αν έχουν δωθεί αγώνες στα δικαστήρια μέσω επιστημόνων οι οποίοι προσπαθούν να εξηγήσουν πόσο αναξιόπιστο στοιχείο θεωρείται το dna ορισμένες φορές, πόσο εύκολα μεταφέρεται και πόσο με λάθος τρόπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα χέρια της αντιτρομοκρατικής.
Ταυτόχρονα, η κατασκευή των φυλακών τύπου Γ’, η απομάκρυνση του συντρόφου Σταμπούλου σε φυλακή που του απαγορεύει να βρίσκεται μαζί με άλλους πολιτικούς κρατούμενους, τα “χαλασμένα” τηλέφωνα των φυλακών Διαβατών με σκοπό να μη μιλήσει ο σύντροφος Ν.Μαζιώτης, η εκδικητική μεταγωγή των 4 κρατουμένων που διαμαρτυρήθηκαν στο διευθυντή των φυλακών για την πολιτική απομόνωση του συντρόφου κλείνωντας τα τηλέφωνα της πτέρυγας, η -για πολλοστή φορά- εκδικητική στάση απέναντι στον Σ.Ξηρό σχετικά με την αίτηση αποφυλάκισης του, οι συλλήψεις των συντρόφων Κ.Σακκά και Π.Γεωργιάδη για την υποτιθέμενη παραβίαση περιοριστικών όρων, οι επερχόμενες μεταγωγές αγωνιστών στις φυλακές τύπου Γ” είναι η απόδειξη πως στόχος της κυβέρνησης σε αυτή την προεκλογική περίοδο είναι όσοι δηλωμένα στέκονται ανάχωμα στα σχέδια της.
Ο παραπάνω σχεδιασμός του κράτους ο οποίος αποσκοπεί πρωτίστως στην εξουδετέρωση του εσωτερικού εχθρού, που δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο αλλά η φυσική συνέχεια της σκλήρυνσης του κατασταλτικού μοντέλου από την εποχή της οικονομικής κρίσης και μετά, πρέπει να αντιμετωπιστεί από το σύνολο του επαναστατικου χωρου με όξυνση του αγώνα και οργάνωση υποδομών.
Ιστορικά δεν υπήρξε ποτέ περιόδος που αυτοί που αγωνίζονται να μην βρίσκονται στο στόχαστρο της κρατικής κατασταλτικής επίθεσης. Ιδιαίτερα σε περιόδους συστημικής αστάθειας όπως αυτή που βιώνουμε στις μέρες μας είναι λογικό η ένταση αυτής της επίθεσης να αυξηθεί καθώς οτιδήποτε μη αφομοιώσιμο από το σύστημα μπορεί με τη δράση του να προκαλέσει ισχυρούς κραδασμούς στο εσωτερικό του.
Και εκεί ακριβώς στοχεύει το κράτος με την καταστολή του. Είτε θα αφομοιωθείς και θα είσαι ακίνδυνος είτε αν συνεχίσεις την δράση σου θα βρεθείς αντιμέτωπος με την αναβαθμισμένη καταστολή.
Συγκεκριμένα στον Ελλαδικό χώρο με μία άνευ προηγουμένου οικονομική αφαίμαξη των προλετάριων με νέα οικονομικά μέτρα να έρχονται και με μία κυβέρνηση που στον τομέα της ασφάλειας έχει υιοθετήσει ακροδεξιά ατζέντα είναι σίγουρο πως το παραπάνω διλημμα θα τίθεται όλο και πιο έντονα.
Για να μην γίνουμε λοιπόν μια ακίνδυνη «συνιστώσα» πρέπει να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας και το κυριότερο να οργανώσουμε ένα επαναστατικό κίνημα πολύμορφο και πολυτασικό.
Ένα κίνημα που θα μάθει να επιτίθεται αλλά και να «χτίζει».
Ένα κίνημα που θα δώσει πρώτα από όλα σε εμάς τη δύναμη να οξύνουμε τον αντικαθεστωτικό αγώνα, αλλα και στα κοινωνικά σύνολα που απευθυνόμαστε την ελπίδα πως αξίζει να κάνουν το βήμα παραπάνω και να αγωνιστούν για την προοπτική της κοινωνικής επανάστασης.
Ένα κίνημα ανάχωμα στον όλο και εντονότερο εκφασισμό της κοινωνίας.
Και για να γίνουν όλα τα παραπάνω, καθώς για τίποτα δεν υπάρχει μαγική συνταγή, χρειάζονται μικρά σταθερά βήματα σε όλους τους τομείς. Χρειάζεται να αποβάλλουμε από πάνω μας το ρόλο του μονίμως ηττημένου, του θύματος της κρατικής καταστολής και να ορίσουμε τις ζωές και την αγωνιστική μας δράση όχι αποδεχόμενοι την κρατική τρομοκρατία αλλά με βασική προοπτική την κοινωνική απελευθέρωση.
Κλείνοντας θέλω να αναφέρω ότι δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι με συνέλλαβαν για ακόμα μία φορά περίπου είκοσι μέρες πριν τελειώσει το δικαστήριο στο οποίο δικάζομαι μαζί με άλλους συντρόφους εδώ και δύο χρόνια.
Όπως επίσης δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στα δικαστήρια της Τρίπολης στήθηκε από την αντιτρομοκρατική ένα τέτοιο σκηνικό “τρόμου” καθώς υπήρχαν είκοσι κουκουλοφόροι γύρω μου, οι δέκα από αυτούς πάνοπλοι.
Εικόνες που σε ένα επαρχιακό δικαστήριο προκαλούν περίεργες εντυπώσεις. Είναι πραγματικά υπερβολικό αν σκεφτεί κανείς ότι όλη αυτή η επιχείρηση στήθηκε για μία υποτιθέμενη παραβίαση περιοριστικού όρου.
Τόσο υπερβολική που ακόμα κι αν υπήρχε παραβίαση όρου θα προξενούσε φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι ήμουν δεμένη πισθάγκωνα με χειροπέδες, περικυκλωμένη από ένα “στρατό” με παρατεταμένα όπλα, απαγορεύοντας στο κοινό να παρακολουθήσει τη δίκη. Ας ηρεμήσουν.
Ένας από τους στόχους τους είναι να πάω κρατούμενη στην απόφαση του δικαστηρίου μου που τελειώνει σε λίγες μέρες. Σε ένα δικαστήριο που ο εισαγγελέας πρότεινε να καταδικαστώ με ποινικά βαρύτατες κατηγορίες βάση του dna μου που βρέθηκε πάνω σε ένα όπλο.
Το παράδοξο όμως δεν είναι ότι θέλουν το dna μου και ότι δόθηκε μάχη για να μου το πάρουν.
Το παράδοξο είναι ότι έχουν σκοπό να με καταδικάσουν εξαιτίας του dna μου που έχει βρεθεί πάνω σε όπλο, χωρίς να μου το έχουν πάρει ποτέ. Από μεριάς μου δεν συνεργάζομαι. Ξέρω ότι αν ξαναθελήσουν μπορούν με χειρότερους όρους να μου το πάρουν. Άλλωστε μου το είπαν ξεκάθαρα:
“Γυναίκα είσαι, μπορούμε να σου κάνουμε χειρότερα πράγματα. Μην μας αναγκάσεις, δώσε το dna σου” . Όπως επίσης μου είπαν ότι θα μπορούσαν να μου έχουν ρίξει και μπουνιές. Εδώ είμαι. Ας έρθουν.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
Στέλλα Αντωνίου

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Παραίτηση «βόμβα» στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:19 μ.μ.  |  Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Παραίτηση "βόμβα" σήμερα στην Αντιτρομοκρατική. Ο προϊστάμενος υψηλόβαθμος αστυνομικός που υπηρετεί στο τμήμα διεθνούς τρομοκρατίας και θεωρείται ένας από τους πιο έμπειρους σε αυτόν τον τομέα έδωσε σήμερα στην Υπηρεσία επιστολή παραίτησης επικαλούμενος προσωπικούς λόγους.

Ο συγκεκριμένος έμπειρος αξιωματικός αναμένεται να μετακινηθεί στην υπηρεσία κρατικής ασφάλειας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης.

Το τελευταίο διάστημα στην Αντιτρομοκρατική έχουν παρατηρηθεί απομακρύνσεις ή οικειοθελείς αποχωρήσεις έμπειρων αξιωματικών της Υπηρεσίας, οι οποίοι έχουν μετακινηθεί σε άλλα νευραλγικά πόστα είτε γιατί το ζήτησαν οι ίδιοι είτε γιατί κρίθηκε από την Υπηρεσία ότι έπρεπε να αλλάξουν πόστο.

Πηγή: newsit

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Αντιτρομοκρατική: Μυστήριο με τηλεφωνικές παρακολουθήσεις

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:44 π.μ.  |  Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014
Υπήρξε τις τελευταίες ημέρες σοβαρό «κρούσμα» παράνομων υποκλοπών στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία που έγινε αντιληπτό από την ηγεσία της λεωφόρου Κατεχάκη χωρίς να δημοσιοποιηθεί οτιδήποτε;

Το καθοριστικό αυτό ερώτημα προκύπτει από την αιφνιδιαστική απόφαση της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. να απομακρύνει προ μερικών ημερών από τη θέση του τον προϊστάμενο του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας. Ο τμηματάρχης αυτός, που θεωρείται αξιωματικός μεγάλης εμπειρίας, είχε την ευθύνη «χειρισμού» του συστήματος μαζικών νομίμων συνακροάσεων, το οποίο έχει έδρα -όπως και ένα αντίστοιχο της ΕΥΠ- στον 15ο όροφο του κτιρίου της λεωφόρου Κατεχάκη.

Σύμφωνα με ορισμένες διαρροές από επιτελείς της ΕΛ.ΑΣ. και του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, «τις τελευταίες εβδομάδες προέκυψε ότι από τη συγκεκριμένη υπηρεσία είχαν διακινηθεί παρανόμως CD με ηχογραφημένες συνομιλίες που έγιναν για λογαριασμό επιχειρηματιών. Σε απόλυτη παρέκκλιση βεβαίως με τη νόμιμη διαδικασία για την εξάρθρωση ενόπλων ομάδων, εγκληματικών οργανώσεων κτλ.».

Μάλιστα σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές, «το συμβάν αυτό προκάλεσε την αντίδραση του υπουργού Δημόσιας Τάξης κ. Βασίλη Κικίλια, που ζήτησε πληροφορίες για το παρασκήνιο της υπόθεσης».

Έτσι, σύμφωνα με αυτήν την εκδοχή, υπήρξε κεντρική απόφαση για την απομάκρυνση του τμηματάρχη ο οποίος μετατέθηκε σε υπηρεσία της Ασφάλειας Αττικής. Τα ερωτήματα μεγεθύνονται ύστερα και από σχετικό ερώτημα που υπέβαλε την Πέμπτη «Το Βήμα» προς το γραφείο του κ. Κικίλια, με τους συνεργάτες του υπουργού να μη διαψεύδουν τις σχετικές αναφορές και να μνημονεύουν ότι «ο υπουργός δεν θέλει να κάνει κανένα σχόλιο για το θέμα»!

Όμως φαίνεται ότι η συγκεκριμένη υπόθεσης δεν είναι απόλυτα σαφής…

Ο τμηματάρχης που μετατέθηκε θεωρείται από τους πλέον δραστήριους αξιωματικούς της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας με κύριο ρόλο (αφού θεωρείται ειδικός στη χρήση των σχετικών συστημάτων παρακολούθησης) στις έρευνες για τις δύο συλλήψεις του αντάρτη πόλης Νίκου Μαζιώτη, για τη δράση των Πυρήνων της Φωτιάς, ενώ είχε συμμετάσχει και στον εντοπισμό των αλβανών δραπετών στη Θεσπρωτία, των ρωσοπόντιων δολοφόνων των δύο αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ στου Ρέντη και άλλες σύνθετες επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ. Επιπλέον επί σειρά ετών ήταν προϊστάμενος στην ειδική ομάδα ερευνών της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας που είχε επαφή με τη CIA και άλλες ξένες μυστικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με αναφορές συνεργατών του απομακρυνθέντος, «πράγματι η απόφαση μετάθεσής του ήταν αιφνιδιαστική. Ποτέ δεν ζήτησε να φύγει από αυτό το πόστο. Μία εξήγηση που μπορεί να δοθεί για την απομάκρυνσή του είναι ότι η δικαιοδοσία του συστήματος τηλεφωνικών παρακολουθήσεων θα περάσει σε λίγους μήνες από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία στη νεοσύστατη Διεύθυνση Συλλογής και Επεξεργασίας Πληροφοριών της ΕΛ.ΑΣ. Όμως αυτή η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί. Και ο ίδιος πληροφορήθηκε ότι υπήρχαν αυτές οι διαρροές για παράνομες υποκλοπές από την υπηρεσία που προΐστατο, χωρίς όμως να του πουν τίποτε περισσότερο».

Όπως προκύπτει από άλλες αναφορές, ο απομακρυνθείς από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία είχε ζητήσει λίγες εβδομάδες νωρίτερα «στα έγγραφα αιτήματα για παρακολουθήσεις που διακινούνται μεταξύ των αρμοδίων τμημάτων της Αντιτρομοκρατικής να μην αναφέρονται μόνο αριθμοί τηλεφώνων αλλά και να καταγράφονται τα ονόματα των παρακολουθουμένων. Κάτι που φέρεται να εφαρμόστηκε αμέσως...»

Σημειώνεται, τέλος, ότι παρόμοιες διαρροές για παράνομες υποκλοπές είχαν υπάρξει προ περίπου ενός χρόνου και για επιτελικά στελέχη της ΕΥΠ.
Tovima. Gr 

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Πόλα Ρούπα: Ο αγώνας συνεχίζεται-Το μήνυμα στον Μαζιώτη

Κατηγορία Ρούπα στις   11:23 μ.μ.  |  Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014


Με ένα κείμενο το οποίο άφησε σε αντίγραφα έξω από το Πολυτεχνείο, όπου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση αντιεξουσιαστών, έκανε την επανεμφάνισή της η σύντροφος του Νίκου Μαζιώτη, Πόλα Ρούπα.

Στο κείμενο της, στέλνει μήνυμα στον Μαζιώτη σε προσωπικό τόνο, δίνοντας του κουράγιο. Aναφέρει χαρακτηριστικά: "Νίκο, ξέρω πως τη δύναμη την έχεις. Εμείς, όπως έχουμε πει και στα αμφιθέατρα, απλά αλλάζουμε σημεία αγώνα. Όμως ο αγώνας μας είναι ο ίδιος όπου και να βρισκόμαστε, είτε μέσα είτε έξω από τη φυλακή. Και όσες σφαίρες και να μας ρίξουν, εμάς δεν θα μας νικήσουν. Ο Επαναστατικός Αγώνας δεν θα πεθάνει ποτέ".

"Ο σύντροφος Νίκος Μαζιώτης στα μάτια μας δεν είναι “ένας πληγωμένος σύντροφος που μπήκε φυλακή”, αλλά ένας επαναστάτης που έδωσε μια ηρωική μάχη ενάντια σε δεκάδες ένοπλους φρουρούς του καθεστώτος και που δεν τον λυγίζουν ούτε οι σφαίρες ούτε οι φυλακές" συνεχίζει.

Όσον αφορά τον Επαναστατικό Αγώνα, η Πόλα Ρούπα σημειώνει ότι "πέρασε δια πυρός και σιδήρου και συνεχίζει να είναι ζωντανός παρά τα χτυπήματα που έχει δεχτεί".

Ανάμεσα σε άλλα επισημαίνει ότι :"Tο να καταφέρνεις να χτυπάς νευραλγικά κέντρα του καθεστώτος είναι μια πρόκληση για τους ένοπλους αγωνιστές. Και αυτή την πρόκληση πάντα την ακολουθούσαμε στον Επαναστατικό Αγώνα, στοχεύοντας σε όσο το δυνατό υψηλότερους στην ιεραρχία του συστήματος πολιτικά και οικονομικά στόχους. Και πεποίθησή μου είναι πως η περαιτέρω ενδυνάμωση του Επαναστατικού Αγώνα θα καταφέρει ακόμα πιο κεντρικά και ουσιαστικά χτυπήματα στο καθεστώς απ' ότι έχει ως τώρα καταφέρει και θα επιφέρει μεγάλα πλήγματα στην λειτουργία του".

Επίσης αναφέρεται στη σύλληψη του Αντώνη Σταμπούλου και στην πορεία του Επαναστατικού Αγώνα τα τελευταία δέκα χρόνια.

Ολόκληρο το κείμενό της είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα indymedia.
Ενικος. Gr 

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

" Ο θάνατος ενός κρατουμένου από απεργία πείνας και δίψας θα έχει συνέπειες που δεν μπορούν να προβλέψουν "

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:03 μ.μ.  |  Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014


"Ο αναρχικός Αντώνης Σταμπούλος έχει ξεκινήσει απεργία πείνας και δίψας καθώς ενώ υπήρχε εισαγγελική εντολή για την προφυλάκισή του στις φυλακές Κορυδαλλού, τελικά με παράτυπο τρόπο μεταφέρθηκε στις φυλακές τις Λάρισας. Αυτή η τακτική του υπουργείου δικαιοσύνης δεν είναι μεμονωμένη. Είναι

κομμάτι της γενικότερης εκδικητικής στρατηγικής του σε όσους φυλακισμένους θεωρεί επικίνδυνους ή κατηγορούνται για ένοπλες οργανώσεις.

Είναι η προεικόνιση των φυλακών Γ τύπου και της επιβολής απομόνωσης από συγγενικά πρόσωπα.

Εμείς από την πλευρά μας στεκόμαστε δίπλα στον αγώνα που δίνει ο Αναρχικός Αντώνης Σταμπούλος και προειδοποιούμε το υπουργείο ότι ο θάνατος ενός κρατουμένου από απεργία πείνας και δίψας θα έχει συνέπειες που δεν μπορούν να προβλέψουν. Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Δύναμη στον απεργό πείνας και δίψας Αντώνη Σταμπούλο."

Πρωτοβουλία κρατούμενων Α πτέρυγας Κορυδαλλού.


Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Στο μικροσκόπιο το κινητό του Σταμπούλου και DNA

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   5:00 π.μ.  |  Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014
Στο μικροσκόπιο το κινητό του Σταμπούλου και DNA
Μεθοδικά και προσεκτικά, μολονότι γνωρίζουν ότι ο χρόνος πιέζει και λειτουργεί προς όφελος των συντρόφων του Αντώνη Σταμπούλου, προσπαθούν οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής να επεξεργαστούν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία που προκύπτουν από τις έρευνες στα σπίτια που διέμενε ο 31χρονος.

Ειδικά το διαμέρισμα της οδού Καλλιφρονά στην Κυψέλη αποδείχθηκε «πλούσιο» παρά το γεγονός ότι μέσα σε αυτό δεν βρέθηκε ίχνος οπλισμού, καθώς οι αστυνομικοί εντόπισαν ένα κινητό μαύρου χρώματος και παλαιάς τεχνολογίας και δύο κράνη.

Από το πρώτο ελπίζουν να αποκομίσουν στοιχεία για τυχόν τηλεφωνικές επικοινωνίες που μπορεί να είχε ο Σταμπούλος με άλλα μέλη του Επαναστατικού Αγώνα ενώ από τα δύο κράνη αισιοδοξούν ότι θα ανιχνεύσουν ίχνη DNA τα οποία θα δείξουν ποιος άλλος επέβαινε στη μοτοσικλέτα του 31χρονου «Ιταλού».

Σύμφωνα με το protothema.gr, από το διαμέρισμα της Καλλιφρονά βρέθηκε και αρκετό γενετικό υλικό το οποίο θα με την κατάλληλη επεξεργασία ίσως να μπορέσε να δώσει νέες πληροφορίες.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στο διαμέρισμα της Κυψέλης εμφανιζόταν συχνά και μια γυναίκα με ένα μικρής ηλικίας παιδάκι, για την οποία εικάζεται ότι μπορεί να είναι η Πόλα Ρούπα.

Όπως αποδείχθηκε, εξάλλου, ο Σταμπούλος ούτε φοιτητής της σχολής καλών τεχνών ήταν όπως έλεγε στους αστυνομικούς τις ελάχιστες στιγμές στις οποίες ήταν συνεργάσιμος, ούτε και είχε ποτέ προσαχθεί εξ ου και τα δακτυλικά του αποτυπώματα δεν ήταν καταγεγραμμένα.

Ο Αντώνης Σταμπούλος, ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος το μεσημέρι της Κυριακής, αναμένεται να οδηγηθεί στη φυλακή τη Δευτέρα.

Η συνήγορός του κυρία Ιωάννα Κούρτοβικ έκανε λόγο για «πανηγύρι» και για υλικό «που δεν αντιστοιχεί με τίποτα στο υλικό που παραδόθηκε στον ανακριτή».

Όπως είπε η κυρία Κούρτοβικ, «αν δίνεται υλικό στα ΜΜΕ και όχι στον κατηγορούμενο και τον ανακριτή, υπάρχουν σοβαρές παραβιάσεις του νόμου και του τεκμηρίου αθωότητας του κατηγορουμένου».

Επίσης στο κατηγόρητηριο που έχει συνταχθεί εις βάρος του κατηγορουμένου δεν προσδιορίζονται οι σχέσεις του με τις συγκεκριμένες πράξεις που του αποδίδονται.

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Δεν κάθεται με τίποτα να τον φωτογραφίσουν! Νέα φωτογραφία του Αντώνη Σταμπούλου στη δημοσιότητα – Άκαρπες οι έρευνες για τις γιάφκες

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   5:58 μ.μ.  |  Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014
Δεν κάθεται με τίποτα να τον φωτογραφίσουν! Νέα φωτογραφία του Αντώνη Σταμπούλου στη δημοσιότητα – Άκαρπες οι έρευνες για τις γιάφκες
- Ούτε αυτή τη φορά κατάφεραν να φωτογραφίσουν τον 31χρονο Αντώνη Σταμπούλο που συνελήφθη στον Βύρωνα 
- Η νέα φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η Αντιτρομοκρατική φαίνεται πως έχει επεξεργαστεί 
- "Καθαρά" τα διαμερίσματα που έψαξε σήμερα η αστυνομία σε Κυψέλη και Θησείο 
- Γιατί επανέρχεται στο προσκήνιο η θεωρία της κινητής γιάφκας του Επαναστατικού Αγώνα 
Μια ακόμη φωτογραφία του Αντώνη Σταμπούλου, του 31χρονου άνδρα που συνελήφθη την Πέμπτη στον Βύρωνα με σχέδια για επιθέσεις κατά επιχειρηματιών και των γραφείων της Νέας Δημοκρατίας στην κατοχή του, έδωσε στη δημοσιότητα Αντιτρομοκρατική.

Η νέα φωτογραφία είναι πιο πρόσφατη σε σχέση με αυτή που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα, από την αστυνομική του ταυτότητα, αλλά και πάλι είναι εμφανές ότι ο 31χρονος δεν έχει "κάτσει" να τον φωτογραφίσουν. Γι’ αυτό και η Αστυνομία έδωσε μια πιο πρόσφατη φωτογραφία του, όπου εμφανίζεται μόνο το προφίλ του προσώπου του και χωρίς να φορά ο 31χρονος γυαλιά. Μια φωτογραφία που έχει υποστεί επεξεργασία.


Ο 31χρονος έκανε τη ζωή δύσκολη στους αξιωματικούς της Αντιτρομοκρατικής, αφού από την αρχή δεν φάνηκε διατεθειμένος να συνεργαστεί με τις αρχές, ενώ τους έβριζε στα ιταλικά.

Ακόμα κι όταν έπρεπε να τον φωτογραφήσουν, όπως ορίζει η διαδικασία, εκείνος έκανε γκριμάτσες, έφτυνε τους αστυνομικούς, γελούσε, έκλεινε τα μάτια του και έβγαζε τη γλώσσα του και γενικότερα προσπαθούσε να κερδίσει χρόνο προκειμένου οι συνεργάτες του να εξαφανίσουν κάθε ίχνος του.

Έρευνες στο... κενό


Εκτός από τον οπλισμό του Επαναστατικού Αγώνα, η Αντιτρομοκρατική «χτενίζει» τις περιοχές όπου συνήθισε να κινείται ο 31χρονος Σταμπούλος για να εντοπίσει και τις βόμβες ασετιλίνης και οξυγόνου με τις οποίες η τρομοκρατική οργάνωση σχεδίαζε να επιτεθεί στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας και επιχειρηματίες. 

Το πρωί του Σαββάτου, άνδρες της Αντιτρομοκρατικής έκαναν έρευνες σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στην Κυψέλη, τη συμβολή των οδών Δροσοπούλου και Καλλιφρονά, στο πλαίσιο του αγώνα δρόμου που γίνεται για να βρεθεί ο χώρος που είναι αποθηκευμένες οι βόμβες ασετιλίνης και οξυγόνου, που εκτιμάται πως ήδη έχουν κατασκευάσει τα εναπομείναντα ελεύθερα μέλη του «Επαναστατικού Αγώνα».
Το διαμέρισμα στη Δροσοπούλου, ο 31χρονος το είχε νοικιάσει τον περασμένο Ιούνιο, με πλαστά στοιχεία. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, τον αναγνώρισε.

Το διαμέρισμα στην Κυψέλη όπως κι εκείνο που ερευνήθηκε στο Θησείο (όπου επίσης διατηρεί ατελιέ η μια από τις αδερφές του) αποδείχθηκε πως ήταν... καθαρά και ότι η στάση του Αντώνη Σταμπούλου στην Αντιτρομοκρατική μετά τη σύλληψή του έδωσε χρόνο στους συνεργούς του να απομακρύνουν από αυτά οτιδήποτε θα μπορούσε να αποδειχθεί ενοχοποιητικό.

Οι έρευνες έγιναν με βάση τα κλειδιά που βρέθηκαν στο δωμάτιο του 31χρονου συλληφθέντα στο πατρικό του σπίτι, στο Μαρούσι. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κλειστά αυτά ανοίγουν τρία σπίτια.

Εκείνο που πιστεύουν οι άνδρες της Αντιτρομοκρατικής είναι πως ο 31χρονος άνδρας, που από την ημέρα της σύλληψή του δεν έχει μιλήσει παραμόνο με την δικηγόρο του Ιωάννα Κούρτοβικ και σε αυτή μόνο στα Ιταλικά (σ.σ. η μητέρα του είναι Ιταλίδα), είναι πως ο Σταμπούλος δεν έχει καμία γνώση για το που βρίσκεται το οπλοστάσιο του Επαναστατικού Αγώνα και αυτό λόγω των "στεγανών" που έχει αναπτύξει η οργάνωση.

Έτσι, επανέρχεται στο προσκήνιο το σενάριο της κινητής γιάφκας, να έχουν κρύψει δηλαδή τα μέλη του Επαναστατικού Αγώνα τον οπλισμό της οργάνωσης σε ένα αυτοκίνητο το οποίο είτε κινείται συνεχώς είτε το έχουν κάπου σταθμεύσει.
newsit.gr/

Κείμενο του Σταμπούλου με καταγγελίες μέσα από τη ΓΑΔΑ

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   5:30 μ.μ.  | 
Κείμενο του Σταμπούλου με καταγγελίες μέσα από τη ΓΑΔΑ
Στις 00.42 αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο κείμενο που φέρει το όνομα του Αντώνη Σταμπούλου, ο οποίος συνελήφθη την Τετάρτη στον Βύρωνα ως ύποπτος για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση. Αναφέρεται στις συνθήκες σύλληψης και κράτησής του από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία.

Άγνωστο παραμένει ποιος ανέβασε το κείμενο ενώ εκείνος κρατείται στη ΓΑΔΑ.

Αναλυτικά η δήλωση Σταμπούλου

Προς το παρόν, βρίσκομαι αιχμάλωτος στα χέρια των υπηρετών του κεφαλαίου, η καρδιά μου όμως παραμένει στο στρατόπεδο της επανάστασης.

Την 1-10-2014 , με συλλαμβάνουν και οδηγούμαι με κουκούλα στο κεφάλι στον ανακριτικό θάλαμο της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας. Από τις 17.00 έως τις 1.00 τη νύχτα, ένα τσούρμο κουκουλοφόροι -και ενώ είμαι δεμένος πισθάγκωνα- μου αποσπούν με τη βία DNA, αποτυπώματα και με φωτογραφίζουν (προσπαθούν) εν μέσω ειρωνειών, κεφαλοκλειδωμάτων,στραμπουληγμάτων, ξύλου και απειλών για ηλεκτροσόκ , θεωρώντας ότι έτσι θα συνεργαστώ. Στις 1.00 τη νύχτα, βλέπω τους πρώτους ξεκουκούλωτους που μου ανακοινώνουν ότι κατηγορούμαι για τρομοκρατία. Ως τις 5.30 τα ξημερώματα , παραμένω σε ένα 1 Χ 3 κελί , δεμένος πάντα πισθάγκωνα με τις χειροπέδες. Την επόμενη μέρα γίνονται πάλι προσπάθειες να με φωτογραφίσουν.

Από μεριάς μου απείχα από την πρώτη στιγμή από τροφή και νερό με απαίτηση να μιλήσω με δικηγόρο. Μου επέτρεψαν τελικά να ειδοποιήσω δικηγόρο μετά από 24 ώρες και κατόρθωσα να την δώ μολις για λίγα λεπτα , λίγο πριν τον Εισαγγελέα.

Τα παραπάνω τα καταθέτω σαν μια μικρή εμπειρία αγώνα προς τους συναγωνιστές.

Η στάση του Κράτους προς εμάς , ήπια ή σκληρή -αυτό είναι πάντα σχετικό- δεν μπορεί ποτέ να μας κάμψει, όσο έχουμε συνείδηση της υπευθυνότητας που απορρέει από τη θέση μας ως αναρχικοί , στις στιγμές της δοκιμασίας.

Γιατί οι δύσκολες στιγμές στον αγώνα είναι αυτές που ατσαλώνουν τη συνείδηση. Γιατί σε αυτές τις περιστάσεις ο κάθε ένας από μας είναι ο θεματοφύλακας των ιδανικών της κοινωνίας που πολεμάμε να φτιάξουμε. Για τον αγώνα προς την χειραφέτηση από την ταξική κοινωνία έχει χυθεί πολύ αίμα, κι επομένως θα ήταν αστείο να λυγίζουμε στα όποια νταϊλίκια των μπάτσων. Κράτησα αρνητική στάση απέναντι στις αξιώσεις των κρατικών λακέδων να αποσπάσουν στοιχεία μου για δυο λόγους. Πρώτο, για λόγους αξιακούς , καθώς θεωρώ ότι υποχρέωση κάθε αναρχικού επαναστάτη είναι να μη δίνει ούτε χιλιοστό εδάφους στον ταξικό εχθρό . Και δεύτερο γιατί, αντιλαμβανόμενος τη σοβαρότητα της υπόθεσης που μου προσάπτουν, θέλησα να προστατέψω συντροφικό και φιλικό περιβάλλον από τα κοράκια που με κρατάνε. Όσο λοιπόν οι κλούζω δεν έβρισκαν το όνομα, δεν ήμουν διατεθειμένος με τιποτε να τους το δώσω. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, δυο μέρες μετά τη σύλληψη, η αστυνομία έχει βρει «επιτέλους» το όνομά μου.

Είναι σαφές ότι με τη σύλληψή μου οι αξιωματικοί της αντιτρομοκρατικής και κυρίως οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι έλπιζαν να βγάλουν λαβράκι , γι αυτό και οι διαρροές στον τύπο για το σημειωματάριο με τις «χρονομετρημένες διαδρομές» τους στόχους, τα ποδήλατα και τα λουκάνικα. Μέσω της κοπτορραπτικής φτιάχνουν μια ιστορία που να ταιριάζει στο σενάριο τους. Σενάριο που στο τέλος πρέπει πάντα να βγάζει αυτούς νικητές.

Το τι έκανα, ποιος είμαι και γιατί βρισκόμουν εκεί που με συνέλαβαν δεν είναι υπόθεση της αστυνομίας και των εισαγγελέων αλλά δική μου. Επομένως, δεν έχω να απολογηθώ στους φύλακες της αστικής νομιμότητας, αλλά μόνο στο επαναστατικό κίνημα, τους συντρόφους και τον λαό που επιλέγει να μη ζήσει σα ραγιάς.

Θεωρώ αναγκαία αυτήν την πρώτη επικοινωνία με τον έξω κόσμο , μιας και δεν τρέφω αυταπάτες για την μη προφυλάκιση μου.

Προς το παρόν, βρίσκομαι αιχμάλωτος στα χέρια των υπηρετών του κεφαλαίου, η καρδιά μου όμως παραμένει στο στρατόπεδο της επανάστασης.

Ο αγώνας συνεχίζεται.

Ζήτω η επανάσταση.

Ζήτω η Αναρχία.

Αντώνης Σταμπούλος

από την Λ. Αλεξάνδρας 173.

4/10/2014"
madata.gr

"Καθαρά" τα διαμερίσματα σε Κυψέλη, Θησείο – Ο Σταμπούλος έδωσε χρόνο στους συνεργούς του να τα αδειάσουν – Το σενάριο της "κινητής" γιάφκας

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   2:31 μ.μ.  | 
`Καθαρά` τα διαμερίσματα σε Κυψέλη, Θησείο – Ο Σταμπούλος έδωσε χρόνο στους συνεργούς του να τα αδειάσουν – Το σενάριο της `κινητής` γιάφκας
- Διαμερίσματα σε Κυψέλη, Θησείο κι άλλου ψάχνουν οι άνδρες της Αντιτρομοκρατικής 
- Αναζητούν τις για τις γιάφκες του Επαναστατικού Αγώνα και τις βόμβες ασετιλίνης με βάση τα κλειδιά που βρέθηκαν στο πατρικό του 31χρονου
- Μέσα στην ημέρα αναμένεται να δοθούν στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες του
- Φόβοι πως η τρομοκρατική οργάνωση παραμένει ενεργή και μετά τη σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη 
- Η Αντιτρομοκρατική θεωρεί ότι ο Αντώνης Σταμπούλος δεν ξέρει που είναι τα όπλα της οργάνωσης


Οι βόμβες ασετιλίνης του Επαναστατικού Αγώνα, με τις οποίες θα γίνονταν οι τρομοκρατικές επιθέσεις κατά των γραφείων της Νέας Δημοκρατίας και επιχειρηματικών στόχων, ψάχνει η Αντιτρομοκρατική.

Το πρωί του Σαββάτου, άνδρες της Υπηρεσίας κάνουν έρευνες σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στην Κυψέλη, τη συμβολή των οδών Δροσοπούλου και Καλλιφρονά, στο πλαίσιο του αγώνα δρόμου που γίνεται για να βρεθεί ο χώρος που είναι αποθηκευμένες οι βόμβες ασετιλίνης και οξυγόνου, που εκτιμάται πως ήδη έχουν κατασκευάσει τα εναπομείναντα ελεύθερα μέλη του «Επαναστατικού Αγώνα».
Το διαμέρισμα στην Κυψέλη όπως κι εκείνο που ερευνήθηκε στο Θησείο αποδείχθηκε πως ήταν... καθαρά και ότι η στάση του Αντώνη Σταμπούλου στην Αντιτρομοκρατική μετά τη σύλληψή του έδωσε χρόνο στους συνεργούς του να απομακρύνουν από αυτά ότιδήποτε θα μπορούσε να αποδειχθεί ενοχοποιητικό. 

Οι έρευνες έγιναν με βάση τα κλειδιά που βρέθηκαν στο δωμάτιο του 31χρονου συλληφθέντα στο πατρικό του σπίτι, στο Μαρούσι. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κλειστά αυτά ανοίγουν τρία σπίτια. 




Οι περιοχές που έχουν εστιάσει τις έρευνες τους οι αστυνομικοί είναι η ευρύτερη περιοχή του Βύρωνα, ακόμα και το κέντρο της Αθήνας, καθώς από τις κάμερες ασφαλείας οι αστυνομικοί έχουν εντοπίσει δυο φορές το Α. Σταμπούλο να κινείται με την μοτοσυκλέτα του, στην πλατεία Κλαύθμωνος, με τελευταία φορά να είναι την ημέρα της σύλληψής του.

Εκείνο που πιστεύουν οι άνδρες της Αντιτρομοκρατικής είναι πως ο 31χρονος άνδρας, που από την ημέρα της σύλληψή του δεν έχει μιλήσει παραμόνο με την δικηγόρο του Ιωάννα Κούρτοβικ και σε αυτή μόνο στα Ιταλικά (σ.σ. η μητέρα του είναι Ιταλίδα), είναι πως ο Σταμπούλος δεν έχει καμία γνώση για το που βρίσκεται το οπλοστάσιο του Επαναστατικού Αγώνα και αυτό λόγω των "στεγανών" που έχει αναπτύξει η οργάνωση. 

Έτσι, επανέρχεται στο προσκήνιο το σενάριο της κινητής γιάφκας, να έχουν κρύψει δηλαδή τα μέλη του Επαναστατικού Αγώνα τον οπλισμό της οργάνωσης σε ένα αυτοκίνητο το οποίο είτε κινείται συνεχώς είτε το έχουν κάπου σταθμεύσει. 


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΑΝΟΥ - ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ - ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΓΑΝΗΣ
newsit.gr/

Τώρα :Έρευνα της αντιτρομοκρατικής σε σπίτι

Κατηγορία ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ στις   1:36 μ.μ.  | 
Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας σε οικία που βρίσκεται στην οδό Καλλιφρονά, στην περιοχή της Κυψέλης.