
«Λίγη ανθρωπιά, ειδικά στις μέρες μας, δεν βλάπτει....» λέει ο πατέρας του μαθητή...
στο LamiaReport...
Ο μαθητές του Μουσικού Σχολείου Λαμίας όπως κάθε ημέρα στις 7:50΄ το πρωί ανέβηκε από την οδό Αβέρωφ στο αστικό λεωφορείο, που εκτελεί το δρομολόγιο Λαμία - Σταυρός, για να πάει στο σχολείο του...
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!