Οδηγός αστικού κατέβασε μαθητή γιατί δεν είχε μαζί του την ταυτότητα [video] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Οδηγός αστικού κατέβασε μαθητή γιατί δεν είχε μαζί του την ταυτότητα [video]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:40 π.μ.  |  Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015



«Λίγη ανθρωπιά, ειδικά στις μέρες μας, δεν βλάπτει....» λέει ο πατέρας του μαθητή...
στο LamiaReport...

Ο μαθητές του Μουσικού Σχολείου Λαμίας όπως κάθε ημέρα στις 7:50΄ το πρωί ανέβηκε από την οδό Αβέρωφ στο αστικό λεωφορείο, που εκτελεί το δρομολόγιο Λαμία - Σταυρός, για να πάει στο σχολείο του...

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...