
Σύμφωνα με τον ΟΗΕ "Γενοκτονία" σημαίνει... ΑΠΟΖΗΜΊΩΣΗ. Οπως... το αλίευσε η Κερκυραία. Για να μη πελαγοδρομούμε αενάως! 6/61947, Γενική συνέλευση ΟΗΕ, A/AC1042, Γενοκτονίες. Στο άρθρο 13 (σελίδα 119 του κειμένου), αναφέρεται ρητά η λέξη ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!
Καταλάβατε τώρα γιατί έχουν φαγωθεί ΝΑ ΜΗΝ περάσει ο όρος ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ;;;
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...