Ίσως φταίνε τα άστρα, ίσως φταίνε τα φεγγάρια, πάντως η Ντορέττα Παπαδημητρίου τα έριξε στην ζαλάδα από τη σάλσα που χόρευε...
Πάνω στον έντονο χορό η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές, ανανέωσε το ραντεβού τους με το «Καλημερούδια» για τη Δευτέρα και τους ε
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...