Η Μαρία Ευαγγέλου από την Λεμεσό, δημοσίευσε το πιο κάτω κείμενο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για το αίμα που ρέει άφθονο στην άσφαλτο το τελευταίο χρονικό διάστημα. «Μαμά, Μπαμπά ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ…! Εγώ, που πολλές...................
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!