Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αναγνώστη: "H Άννα, η κοπέλα του ξαδέρφου μου ήταν σκέτη......." « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αναγνώστη: "H Άννα, η κοπέλα του ξαδέρφου μου ήταν σκέτη......."

Κατηγορία Εξομολογήσεις στις   8:42 μ.μ.  |  Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αναγνώστη:

Η Aννα, ήταν μια κοπέλα με μακριά ξανθά μαλλιά, πλούσιο στήθος και σαρκώδη χείλη, τέλεια για τσιμπού... και το ύψος της είναι 1. 70, το ίδιο ύψος με μενα. Τον τελευταίο καιρό δεν τα πήγαινε καλά με τον Μάνο, το ξάδερφο μου, μάλιστα μια μέρα, όταν γύρισα από κάτι φιλαράκια μου, είδα να παραπονιέται στην μάνα μου ότι την έδειρε, <<ε, τον μαλάκα, έχει τέτοιο μουν... και το δέρνει>> σκέφτηκα από μέσα μου και αμέσως πήγα και την αγκάλιασα. Ήμασταν πολύ δεμένοι. Έτσι με τα πολλά χώρισαν, και έμενε στο σπίτι μου για ένα διάστημα, μέχρι να βρει ένα φθηνό και βολικό σπίτι...

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...