Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο δημοσιογράφος… Γιώργος Ανανδρανιστάκης. Υπήρξε παραγωγός και διευθυντής «Στο Κόκκινο», καθώς και αρθρογράφος της «Αυγής».
«Έφυγε» από τη ζωή ο Γιώργος Ανανδρανιστάκης. Ο γνωστός δημοσιογράφος υπέστη εγκεφαλικό την περασμένη Τρίτη, σε ηλικία 48 ετών, και πέθανε σήμερα, στις 6.30 το πρωί.
«Έφυγε» ξαφνικά ο δημοσιογράφος
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...