Η αληθινή εξομολόγηση ενός Έλληνα: "Είμαι Μουσουλμάνος και όχι τρομοκράτης. Ασπάστηκα το Ισλάμ γιατί...!" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Η αληθινή εξομολόγηση ενός Έλληνα: "Είμαι Μουσουλμάνος και όχι τρομοκράτης. Ασπάστηκα το Ισλάμ γιατί...!"

Κατηγορία ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ στις   1:46 μ.μ.  |  Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Η αληθινή εξομολόγηση ενός Έλληνα:
Ασπάστηκα το Ισλάμ πριν από 10 χρόνια στην Κομοτηνή. Όμως το γνώρισα από πολύ μικρός, από 11-12 ετών.

Θυμάμαι ότι όταν ήμουν στο Γυμνάσιο, άκουσα τελείως τυχαία ένα τραγούδι στα Αραβικά. Το τραγούδι νόμιζα ότι ήταν ελληνικό, το γνώριζα στα ελληνικά. Το άκουσα στα αραβικά και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μου φάνηκε τόσο γλυκιά αυτή η γλώσσα. Τελικά έμαθα ότι αυτό το τραγούδι είναι παραδοσιακό της Ιορδανίας.

Ήμουν πρώτη Γυμνασίου.. Τότε άρχισα να ψάχνω να


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...