Πάτρα: Τι φαντάζεστε πως είπαν σε ασθενείς που πήγαν για αποτελέσματα εξατάσεων στο νοσοκομείο; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Πάτρα: Τι φαντάζεστε πως είπαν σε ασθενείς που πήγαν για αποτελέσματα εξατάσεων στο νοσοκομείο;

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:00 μ.μ.  |  Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Πάτρα: Τι φαντάζεστε πως είπαν σε ασθενείς που πήγαν για αποτελέσματα εξατάσεων στο νοσοκομείο;

Πάνω που νομίζουμε ότι έχουμε ακούσει τα πάντα για το δημόσιο νοσοκομείο, έρχονται νέα περιστατικά για να δείξουν που έχει φτάσει το επίπεδο υπηρεσιών...

Αυτή τη φορά στο κατά τα άλλα, ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια νοσοκομεία της Δυτικής Ελλάδας κατάφεραν να


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...