Στο Πρώτο Θέμα και την Ρομίνα Ξυδά μιλάει η Τζόυς Ευείδη και κάνει αίσθηση με την...
αναφορά της στα χρήματα που λαμβάνει από κάθε επανάληψη της επιτυχημένης σειράς “Καφέ της Χαράς”.Οικονομικά βρίσκεσαι εκεί που βρίσκεται ο μέσος Έλληνας;
Δεν υπάρχει πια μέσος Έλληνας. Υπάρχει αυτός που έχει λεφτά και ο λαουτζίκος, διότι αυτό ήταν το σχέδιο εξαρχής: να γίνουμε φτηνά εργατικά χέρια στην Ευρώπη.
Από τις επαναλήψεις των σίριαλ που πρωταγωνιστούσες παίρνεις χρήματα;
Πάρα πολλά, έτσι πήρα και τη βίλα στο Μαλιμπού. Να φανταστείς ότι για το “Καφέ της Χαράς” παίρνω ...
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...