Τέλη κυκλοφορίας: Και όμως, υπάρχει τρόπος να μην πληρώσετε τίποτα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Τέλη κυκλοφορίας: Και όμως, υπάρχει τρόπος να μην πληρώσετε τίποτα!

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   7:00 π.μ.  |  Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Τέλη κυκλοφορίας: Και όμως, υπάρχει τρόπος να μην πληρώσετε τίποτα!
Τα τελευταία 24ωρα όλα και περισσότερα σενάρια που αφορούν τα τέλη κυκλοφορίας βλέπουν το “φως” της δημοσιότητας, και σε όλα ο μεγάλος χαμένος είναι ο Έλληνας φορολογούμενος. Ένας από αυτούς, όμως, βρήκε τη λύση!

Ο ιδιοκτήτης του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες, “εκπαίδευσε” τον μεγαλόσωμο σκύλο του να κάθεται "κύριος" στη θέση του οδηγού!................

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...