Τα τελευταία 24ωρα όλα και περισσότερα σενάρια που αφορούν τα τέλη κυκλοφορίας βλέπουν το “φως” της δημοσιότητας, και σε όλα ο μεγάλος χαμένος είναι ο Έλληνας φορολογούμενος. Ένας από αυτούς, όμως, βρήκε τη λύση!
Ο ιδιοκτήτης του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες, “εκπαίδευσε” τον μεγαλόσωμο σκύλο του να κάθεται "κύριος" στη θέση του οδηγού!................
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...