Σοκαριστική εξομολόγηση: "Επέζησα από την καλή μου τύχη, κανονικά δε θα έπρεπε να είμαι εδώ" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Σοκαριστική εξομολόγηση: "Επέζησα από την καλή μου τύχη, κανονικά δε θα έπρεπε να είμαι εδώ"

Κατηγορία LIFESTYLE στις   10:20 π.μ.  |  Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Σοκαριστική εξομολόγηση:

Η εξομολόγηση γνωστού τηλεοπτικού προσωπου:«Όταν μπήκα στις εξαρτήσεις ήμουν πάρα πολύ μακριά...»

Ο μίλησε χωρίς ταμπού για τις αλήθειες της πολυτάραχης ζωής του Η ζωή και το ξεκίνημα στις ΗΠΑ, οι επιτυχίες, που του έδωσαν φτερά αλλά και οι δύσκολες στιγμές, που τον σημάδεψαν για πάντα.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...