Όσο καλά κι αν βουρτσίσουμε το δόντια μας ...
και όσο στοματικό διάλυμα κι αν χρησιμοποιήσουμε το προηγούμενο
βράδυ, είναι αδύνατο να αποφύγουμε την κακοσμία του στόματος όταν ξυπνάμε.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Γενικής Οδοντιατρικής (AGD), η........
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!