Αυτός κι αν είναι λόγος διαμαρτυρίας. Οι γέροντες μέλη του ΚΑΠΗ Πόρου στο Ηράκλειο, βγήκαν... στους δρόμους, όχι για τις πετσοκομένες συντάξεις, ούτε για τα ελάχιστα ευρώ που διαθέτουν πλέον για να περνούν το μήνα, ούτε για τα φάρμακα που ακριβαίνουν, ούτε για τις πανάκριβες εξετάσεις. Ο λόγος είναι διαφορετικός,
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...