Ξένους τουρίστες μετέφερε με το αυτοκίνητό του σε διάφορα τουριστικά αξιοθέατα της Αθήνας οδηγός Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου, έναντι χρηματικού κομίστρου 20 ευρώ ανά επιβάτη.
Εντοπίστηκε και συνελήφθη , από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, στη συμβολή των οδών Παρθενώνος και Καλλισπέρη στην Αθήνα, κοντά στο Μουσείο της Ακρόπολης, την ώρα που έκανε.............
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!