Παίρνεις ασπιρίνη; Για δες αυτό !!! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Παίρνεις ασπιρίνη; Για δες αυτό !!!

Παίρνεις ασπιρίνη; Μειώνεις στο μισό τον κίνδυνο για καρκίνο στο πάγκρεας
Οι άνθρωποι που παίρνουν μία μικρή δόση ασπιρίνης καθημερινά και επί αρκετά χρόνια...
για λόγους καρδιαγγειακής προστασίας έχουν ένα παράπλευρο όφελος: Μειώνουν περίπου στο μισό τον κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του παγκρέατος, μία από τις πιο επικίνδυνες μορφές της νόσου.
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε μία νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, όμως οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι οι πιθανές παρενέργειες της ασπιρίνης, όπως η ..........

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook