
Σε μπελάδες έβαλε έναν 25χρονο νεαρό από την Αλβανία ένα κινητό τηλέφωνο.
Ο νεαρός...
άνδρας, μπήκε σε επιχείρηση στα Χανιά και σε ανύποπτο χρόνο κατόρθωσε να αρπάξει τη συσκευή.
Έγινε όμως αντιληπτός από το 42χρονο υπεύθυνο του καταστήματος, ο οποίος ειδοποίησε τις αρχές.
Χθες το μεσημέρι, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ, εντόπισαν τον ..............
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!