
Σε μπελάδες έβαλε έναν 25χρονο νεαρό από την Αλβανία ένα κινητό τηλέφωνο.
Ο νεαρός...
άνδρας, μπήκε σε επιχείρηση στα Χανιά και σε ανύποπτο χρόνο κατόρθωσε να αρπάξει τη συσκευή.
Έγινε όμως αντιληπτός από το 42χρονο υπεύθυνο του καταστήματος, ο οποίος ειδοποίησε τις αρχές.
Χθες το μεσημέρι, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ, εντόπισαν τον ..............
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...