"Αν το μάθει ο άνδρας μου θα με κρεμάσει ανάποδα": Η αληθινή εξομολόγηση της Ελένης, 28 ετών! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

"Αν το μάθει ο άνδρας μου θα με κρεμάσει ανάποδα": Η αληθινή εξομολόγηση της Ελένης, 28 ετών!

Κατηγορία Εξομολογήσεις στις   11:20 π.μ.  |  Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015



Αυτο που εχω παθει παιδια μακαρι να μην το παθει κανενας σας. Ο αντρας μου θα με κρεμασει αναποδα και δεν ειναι αστειο.

Γεια σας ,ας πουμε με λενε Ελενη και ειμαι παντρεμενη με τον Γιωργο. Θα διαβασετε παρακατω για πιο λογο δεν θελω να αναφερω τα πραγματικα μας ονοματα γιατι τρεμω και στην ιδεα οτι καποιος θα μας αναγνωρισει. Έστειλα να με φιλοξενησετε στην στηλη σας γιατι νομιζω πως ειμαι ιδιαζουσα περιπτωση. Δεν θελω να κραξω την πεθερα μου, η την κουνιαδα μου, η την


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...