Μαραθώνιος 2015: Ένας δρομέας χαροπαλεύει στον "Ευαγγελισμό" και άλλοι 18 νοσηλεύονται « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Μαραθώνιος 2015: Ένας δρομέας χαροπαλεύει στον "Ευαγγελισμό" και άλλοι 18 νοσηλεύονται

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:00 π.μ.  |  Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015


- 19 δρομείς που συμμετείχαν στον 33ο Μαραθώνιο της Αθήνας διακομίστηκαν σε νοσοκομεία της Αττικής
- Δύο μεταφέρθηκαν στο Σισμανόγλειο, ένας στο ΚΑΤ και 16 στον Ευαγγελισμό
 - Οι 15 πήραν εξιτήριο, ενώ 5 παρέμειναν για νοσηλεία στη Μονάδα Εμφραγμάτων, ο ένας σε κρίσιμη κατάσταση

Οι 43.000 δρομείς που έλαβαν φέτος μέρος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο καθώς και στις διαδρομές


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...