- 19 δρομείς που συμμετείχαν στον 33ο Μαραθώνιο της Αθήνας διακομίστηκαν σε νοσοκομεία της Αττικής
- Δύο μεταφέρθηκαν στο Σισμανόγλειο, ένας στο ΚΑΤ και 16 στον Ευαγγελισμό
- Οι 15 πήραν εξιτήριο, ενώ 5 παρέμειναν για νοσηλεία στη Μονάδα Εμφραγμάτων, ο ένας σε κρίσιμη κατάσταση
Οι 43.000 δρομείς που έλαβαν φέτος μέρος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο καθώς και στις διαδρομές
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...