
Νιώθω σαν την μαμά που αγωνίζεται όχι μόνο να μεγαλώσει δύο μικρά παιδιά, αλλά δύο παιδιά με μια πολύ σπάνια γενετική ασθένεια – μόνη μου. Νιώθω σαν τη ανύπαντρη μαμά που δουλεύει 3 θέσεις εργασίας, 18 ώρες την ημέρα, σε μια προσπάθεια να φτάσω πάνω από το επίπεδο της φτώχειας, στόχος που φαίνεται να απομακρύνεται κάθε μέρα.
Είμαι ο εξαντλημένος άνθρωπος που δεν έχει κοιμηθεί περισσότερο από 5 ώρες την νύχτα σε τρία χρόνια, και η μαμά που προσπαθεί να βοηθήσει τα παιδιά της να θρηνήσουν την απώλεια του πατέρα τους.
Ανησυχώ διαρκώς για το πόσο απογοητεύω τα παιδιά μου.
Είμαι η μαμά που ξοδεύει κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας κάνοντας τα πάντα μόνη: την ανατροφή των παιδιών, την εργασία, τον καθαρισμό, το μαγείρεμα, τα ψώνια, το σχεδιασμό, το γιατρό, την αλλαγή, την προσαρμογή, την ανησυχία, και το στρες.
Είμαι, επίσης, η μαμά που αισθάνεται μια τελείως σκuλα, επειδή ξέρω ακριβώς πόσο δύσκολη είναι η ζωή μου και γι “αυτό, έχω χάσει κάθε συμπόνια για οτιδήποτε.
Δεν είναι ότι δεν σκέφτομαι ότι οι άλλοι άνθρωποι δεν περνάνε πιο δύσκολα από μένα. είναι ότι έχω χάσει ένα επίπεδο της συμπόνιας που συνήθιζα να έχω για πιο ασήμαντα παράπονα.
Δεν με νοιάζει ότι ο σύζυγός σας έπρεπε να δουλέψει μέχρι αργά και τα παιδιά σας έχουν σπάσει τα νεύρα- γιατί η βοήθεια θα έρθει τελικά.
Δεν με νοιάζει ότι το παιδί σας είναι στο σπίτι άρρωστο και έπρεπε να χάσετε το μάθημα γιόγκα σας – γιατί όταν είναι άρρωστο στο σπίτι το παιδί μου, χάνω ένα μεροκάματο.
Δεν με νοιάζει πως θα πρέπει να εργαστείτε όλο το Σαββατοκύριακο – επειδή έχω εργαστεί καθημερινές, απογεύματα, Σαββατοκύριακα για τρία συνεχόμενα χρόνια.
Δεν με νοιάζει που αισθάνεστε ότι χρειάζεστε πραγματικά διακοπές – γιατί απλά ελπίζω ότι θα μπορώ να αντέξω οικονομικά για να αγοράσω είδη παντοπωλείου.
Δεν με νοιάζει ότι η μητέρα σας παρεμβαίνει στις δουλειές σας – γιατί θα έδινα τα πάντα για να έχω γονείς που να είνα θέση να με βοηθήσουν.
Δεν με νοιάζει που το παιδί σας δεν μπήκε στην ομάδα μπέιζμπολ του τρέχοντος έτους – επειδή το παιδί μου θρηνεί την απουσία του ενός γονέα.
Δεν με νοιάζει που τα Starbucks ξέμειναν από το γάλα σόγιας, ο ζωολογικός κήπος είχε πολύ κόσμο, η αισθητικός των νυχιών σας άργησε, ή οποιαδήποτε άλλο από πρόβλημα σας στον κόσμο. Δουλεύω με γυναίκες που έχουν υποστεί κακοποίηση, βιασμό και όλη τους η ζωή γκρεμίστηκε. Γυναίκες που τώρα προσπαθούν απεγνωσμένα να οδηγηθούνε μόνες τους στον κόσμο ως ανύπαντρες μητέρες. Έχουμε πραγματικά προβλήματα. Εσύ δεν έχεις.
Έτσι, τα παράπονά σας είναι άκυρα για μένα. Δεν με νοιάζουν.
Αντιλαμβάνομαι ότι η έλλειψη συμπόνιας μου για τις καθημερινές ενοχλήσεις σας είναι ίσως δικό μου θέμα, αλλά αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή.
Έτσι, εκτός αν έχετε πραγματικά κολλήσει σε μια ρεματιά, μην παραπονιέστε σε μένα. Μην μου τηλεφωνήσετε για βοήθεια απλά πηδήξτε πάνω από το βότσαλο που είναι στο δρόμο σας. Συνεχίστε γιατί δεν έχω χρόνο για αυτές τις μπούρδες.
Είμαι πάρα πολύ απασχολημένη προσπαθώντας να βγω από το καταραμένη ρεματιά για να νοιαστώ.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...