Με αφορμή την ημέρα κατά του καρκίνου του μαστού και τη συγκλονιστική εξομολόγηση της Μαρίας Χούκλη, η Φαίη Σκορδά εξομολογήθηκε κάτι για πρώτη φορά. «Εγώ 20 χρονών έπιασα κάτι, μόνη μου. Δεν ήταν τίποτα, όμως το έβγαλα. Δεν είναι τίποτα», ανέφερε η παρουσιάστρια σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τις γυναίκες να μη φοβούνται την εξέταση.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...