Πρωί πρωί σηκώθηκε η Μαριέττα Χρουσαλά και έχει κέφια. Η πρώην παρουσιάστρια και σχεδιάστρια δεν σταματά να χαμογελά και να μας φτιάχνει τη διάθεση με τις φωτογραφίες της στο Instagram.
Το Σαββατοκύριακό ήταν γεμάτο όμορφες οικογενειακές στιγμές – με την Μάργκω και τον Σπύρο της – και φυσικά η εβδομάδα ξεκίνησε με την ίδια χαρά. Έτσι, λίγο αφότου ξύπνησε έβγαλε μια... half selfie και ευχήθηκε “καλή εβδομάδα” στους διαδικτυακούς της φίλους.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...