Δεν υπάρχει αυτό: Στην Αχαΐα μπήκαν σε φέρετρα! Δείτε όμως γιατί... (PHOTOS) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Δεν υπάρχει αυτό: Στην Αχαΐα μπήκαν σε φέρετρα! Δείτε όμως γιατί... (PHOTOS)

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Δεν υπάρχει αυτό: Στην Αχαΐα μπήκαν σε φέρετρα! Δείτε όμως γιατί... (PHOTOS)

Μια μακάβρια... παράσταση διαμαρτυρίας έλαβε χώρα το πρωί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου.

Συγκεκριμένα, το Συνδικάτο Οικοδόμων Νομού Αχαΐας, εργαζόμενοι του δήμου στον τομέα της καθαριότητας και οδηγοί απορριμματοφόρων και εργαζόμενοι μετάλλου διαμαρτυρήθηκαν ενάντια στην αύξηση των ορίων συνταξιοδότητησης στα βαρέα ..............


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...