
Τόσα χρόνια καριέρας και είχε γλιτώσει το νυστέρι, τώρα στα τελειώματα το πέρασε και αυτό ο Βραζιλιάνος. Πριν από μερικές εβδομάδες είχε μοιραστεί με τους θαυμαστές του στο instagram το φόβο και την αγωνία του για την πρωτόγνωρη εμπειρία του χειρουργού, στη συνέχεια αποκάλυψε την ουλή και τώρα μας έδειξε και τις,... βίδες.
Μια ακτινογραφία, στην οποία φαίνονται οι βίδες, τις οποίες τοποθέτησαν οι γιατροί το δεξί πόδι του πόσταρε ο Ριβάλντο συμπληρώνοντας ότι πια νιώθει πολύ καλύτερα, άρχισε τις φυσικοθεραπείες και ελπίζει σύντομα να είναι περδίκι!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!