Η κριτική του Νάσου Γουμενίδη για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο:
Όλα τα έχει κάνει ο Μπάτλερ μπας και κάνει ντόρο η νέα του εκπομπή.
Τι στο Λιάγκα βγήκε και έκανε την αυτοκριτική του.
Τι την κοπέλα του βάζει πρώτη μούρη στην εκπομπή μπας και παίξει μανούρα (άρα και προβολή) και καλά με τη Συνατσάκη.
Το νέο του χτύπημα ήρθε από την πρωινή ραδιοφωνική του εκπομπή.
Ο Δημητράκης και καλά ακομπλεξάριστος και.................
Συνέχεια άρθρου…
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!