Ίσως από τα κορυφαία (αν και σόκιν) ανέκδοτα με τον Τοτό! Απολαύστε το… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Ίσως από τα κορυφαία (αν και σόκιν) ανέκδοτα με τον Τοτό! Απολαύστε το…

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   5:30 π.μ.  |  Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015



Η δασκάλα της Α” δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό που όλο βρίζει και δε δίνει την παραμικρή σημασία στο μάθημα..

“Ποιο είναι το πρόβλημά σου;”, τον ρωτάει εξαγριωμένη.

“Είμαι πολύ…

έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη”. Απαντά ο Τοτός με ύφος.’Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη και είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν. Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην τρίτη κι εγώ”.

Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα tests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στη τρίτη τάξη.

Συνέχεια άρθρου

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...