Συγκλονίζει ο Γιώργος Γεωργίου: «Στάζει αίμα η καρδιά μου όταν βλέπω το γιο μου σε αυτή την κατάσταση» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Συγκλονίζει ο Γιώργος Γεωργίου: «Στάζει αίμα η καρδιά μου όταν βλέπω το γιο μου σε αυτή την κατάσταση»

Κατηγορία Media στις   5:00 π.μ.  |  Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Συγκλονίζει ο Γιώργος Γεωργίου: «Στάζει αίμα η καρδιά μου όταν βλέπω το γιο μου σε αυτή την κατάσταση»

Η εξομολόγηση του δημοσιογράφου για τη σπάνια ασθένεια του γιου του.

Για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο γιος του, ο Γιώργος Γεωργίου μίλησε σήμερα

στο «Αλήθειες με τη Ζήνα» και εξομολογήθηκε τα όνειρα που είχε για το γιο του και τον πόνο που του δημιούργησε όλο αυτό.

«Έχω ένα γιο που είναι άρρωστος.

Έχει μία σπάνια ασθένεια που λέγετ

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...