Οι πίτσες στρογγυλές και τα κουτιά τετράγωνα. Γιατί; « aitoloakarnanianet

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Οι πίτσες στρογγυλές και τα κουτιά τετράγωνα. Γιατί;



Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι πίτσες, αν και είναι στρογγυλές, έρχονται...
σε τετράγωνα κουτιά;

Υπάρχουν δύο λόγοι που θα σας τους εξηγήσουμε..Καλό ειναι να κοινοπιησετε το αρθρο αυτο για αν το μαθουνε ολοι οι φιλοι της πίτσας....

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook