ΤΡΟΜΟΣ: Τι παθαίνεις όταν μιλάς με το κινητό στο αυτί; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

ΤΡΟΜΟΣ: Τι παθαίνεις όταν μιλάς με το κινητό στο αυτί;

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   8:40 π.μ.  |  Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015


Το κινητό τηλέφωνο το έχουμε όλοι στο σπίτι και πολλοί μιλούν στο αυτό με αυτί χωρίς τη χρήση Hands Free... Oπως αποκαλύπτει το trikalaweb, οι επιστήμονες έχουν ήδη καταλήξει στο

συμπέρασμα ό,τι η χρήση του κινητού μπορεί να προκαλέσει

από καρκίνο του ακουστικού νεύρου έως μείωση της γονιμότητας, η ακόμη και την αλλοίωση του γενετικού υλικού και επιτάχυνση του «θανάτου των κυττάρων».

Εάν το κινητό τοποθετηθεί στο αυτί κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας, τότε ένα μεγάλο μέρος της ακτινοβολίας εισέρχεται στον εγκέφαλο και απορροφάται από τα κύτταρα του εγκεφάλου.

Το κινητό κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, αφού η συσκευή θα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση 40 εκατοστών και άνω από οποιοδήποτε σημείο του σώματός μας.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...