ΒΟΜΒΑ: Ξεπουλάνε την Ελλάδα; Άρχισαν να τον καταγράφουν τον ορυκτό πλούτο... « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

ΒΟΜΒΑ: Ξεπουλάνε την Ελλάδα; Άρχισαν να τον καταγράφουν τον ορυκτό πλούτο...



Από σήμερα ξεκίνησε η καταγραφή του...

ορυκτού πλούτου αφού δημιουργούνται χάρτες των κοιτασμάτων.


Όλα τα σμυριδωρυχεία παλιά και καινούργια καταγράφονται και ταξινομούνται.


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook